دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی بازتاب شکست ماموریت «بایدن» در امیدبخشی در درون اسراییل باشد

جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی بازتاب شکست ماموریت «بایدن» در امیدبخشی در درون اسراییل باشد

دبیرکل مجمع فعالان و سمن های حامی قدس شریف، با اشاره به حملات دو روز گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه این حملات را واکنشی متاثر از بحران داخلی، چالش های هویتی و ساختار شکننده سیاسی این رژیم دانست.

 به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی  در گفت‌وگویی در مورد جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در نوار غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در شرایطی نیست که بدون پرداخت هزینه به رفتار وحشیانه خود ادامه دهد. از سوی دیگر، به همان اندازه که حملات رژیم صهیونیستی شدت یافته است یک هم افزایی نیز بین تمامی نیروهای مقاومت در داخل فلسطین و همچنین محیط پیرامونی سرزمین های اشغالی شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی ادامه داد که امروز گفتمان و ادبیات مقاومت در تمامی جغرافیای فلسطین گسترش یافته است.

وی همچنین با اشاره به بی‌نتیجه بودن سفر جو بایدن رئیس جمهور  آمریکا برای بازیابی اعتماد جامعه صهیونیستی و نیز اجماع علیه ایران تاکید کرد: دور تازه جنایات اسراییل علیه فلسطینی می تواند بازتابی از شکست ماموریت بایدن در ایجاد امیدواری در درون اسراییل باشد و ان ها را سراسیمه به سمت تنش افزایی با هدف قدرتنمایی در برابر محور مقاومت سوق داده باشد.

عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی وارد دهه هشتم اشغالگری شده است و این دهه در نزد آنها هم از نظر آموزه های اعتقادی وهم شاخص های موجود یک دهه نفرین شده است.

وی ادامه داد که تمامی نشانه ها در داخل جامعه صهیونیستی و نیز محیط پیرامونی آن بر اساس اذعان رهبرانی چون ایهود باراک نخست وزیر سابق و… نشان می دهد که شمارش معکوس برای افول این رژیم آغاز شده است، بنابراین می‌توان رفتار ها و رویکردهای تجاوزکارانه اسرائیل را بر اساس همین موضوع و یک واکنش از سر اجبارهای داخلی ارزیابی کرد.

حجت الاسلام امرودی همچنین با انتقاد از سکوت و انفعال جامعه جهانی و نیز سازمان های مدعی حقوق بشر خواستار تحرک بیشتر جامعه جهانی به ویژه سازمان های حقوق بشر در برابر حملات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بیگناه فلسطین شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *