شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” روحانی ” : همه مسیرهای آمریکا علیه ملت ایران منجر به شکست شده است.

” روحانی ” : همه مسیرهای آمریکا علیه ملت ایران منجر به شکست شده است.

*در سازمان ملل اجتماعات گوناگون و آژانس بین المللی نشان داد هیچ کشوری به ادعای آنها اعتنا نکرد و در اجلاس شورای حکام آژانس همه کشورهای جهان از ملت ایران حمایت کردند.

*تحریمی که اگر علیه هر ملت دیگری می‌شد، آن ملت را از پا در می‌آورد اما ملت قهرمان و قهرمان و هوشمند و مقاوم ایران اسلامی در طول این مدت با قدرت در برابر آنها ایستادگی کرده است و در هر مسیری که آمریکایی‌ها چه اجتماعی چه سیاسی و چه حقوقی پیش رفتند، منجر به شکست شد.

بجنورد- ایرنا- رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: در ۱۴ ماه گذشته آمریکا سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است اما در هر مسیری که آمریکایی ها چه اجتماعی چه سیاسی و چه حقوقی پیش رفتند، منجر به شکست شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که روز یکشنبه به خراسان شمالی سفر کرده است، در اجتماع پرشور مردم شیروان در استادیوم شهدای کارگر این شهر اظهارداشت: ۱۴ ماه است که سخت‌ترین تحریم را بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا علیه ملت ایران تحمیل کرده است. تحریمی که اگر علیه هر ملت دیگری می‌شد، آن ملت را از پا در می‌آورد اما ملت قهرمان و قهرمان و هوشمند و مقاوم ایران اسلامی در طول این مدت با قدرت در برابر آنها ایستادگی کرده است و در هر مسیری که آمریکایی‌ها چه اجتماعی چه سیاسی و چه حقوقی پیش رفتند، منجر به شکست شد.
رئیس جمهوری ادامه داد:
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، به همراه شماری از وزیران و اعضای هیأت دولت تدبیر و امید، صبح امروز وارد فرودگاه بجنورد شد.
افتتاح ۲ مرحله واحد سیکل ترکیبی شیروان، شرکت شورای اداری و برنامه ریزی خراسان شمالی و دیدار با فعالان اقتصادی و نخبگان این استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهوری به خراسان شمالی است.
بر اساس اعلام استاندار خراسان شمالی، در جریان این سفر ۱۳۲ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در قالب ۳۰ طرح در شهرستان‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد؛ برای اجرای این طرح‌ها در مجموع هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال و ۵۹۴ میلیون یورو از منابع دولتی و نیز ۶ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و با اجرای این طرح‌ها برای ۱۱ هزار و ۷۸۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.
۲ واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری، آماده بهره برداری شده است که با اجرای هر واحد بخار، ۱۶۰ مگاوات به توان تولید برق در این نیروگاه افزوده شده است؛ اجرای سد و شبکه آبیاری چندیر در شهرستان راز و جرگلان با هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار و شبکه و آبیاری غلامان با ۲۴۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های افتتاحی در سفر کاروان دولت تدبیر و امید است.
افتتاح پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب اسفراین، کارخانه شمش آلومینای جاجرم، فولاد کیمیای صبا و طرح کیمیاداران نوین شمال در اسفراین از دیگر طرح‌های افتتاحی در سفر کاروان تدبیر و امید است.
همچنین همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی، ۲۸ پروژه کلنگ زنی می‌شود که برای این پروژه‌ها چهار هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۶ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی منظور شده که با بهره برداری از آن برای یکهزار و ۷۰۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
استان خراسان شمالی دارای ۸ شهرستان و ۸۶۳ هزار نفر جمعیت است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *