پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

سخنگوی فراجا: حمله تروریستی راسک بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دستگیری یکی از تروریست‌ها

سخنگوی فراجا: حمله تروریستی راسک بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دستگیری یکی از تروریست‌ها

سخنگوی فراجا با اشاره به حمله کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک گفت: بی‌شک این حمله کور، ددمنشانه و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی بعدازظهر جمعه با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های گروهک «جیش‌الظلم» به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته، اظهار داشت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر شده است.

وی ادامه داد: در این حمله تروریستی تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا در طی دفاع جانانه به فیض شهادت رسیدند.

منتظرالمهدی افزود: هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رییس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی و پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

سخنگوی پلیس همچنین در فضای مجازی درباره این حادثه چنین نوشت: از امروز کسانی که در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک دست داشتند، خود را مردگانی فرض کنند که فقط راه می‌روند.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه و در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. این گروهک تروریستی با انتشار بیانه‌ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته‌است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *