پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

شهروندان تخلفات انتخاباتی را به بازرسان و هیئت بازرسی گزارش دهند

شهروندان تخلفات انتخاباتی را به بازرسان و هیئت بازرسی گزارش دهند

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران گفت: مردم استان در سراسر شهرستان‌ها و مناطق شهری و روستایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی به ویژه در شعب اخذ رأی موارد تخلف را به بازرسان سیار و ثابت مستقر در شهرستان‌ها اطلاع دهند یا با شماره هیئت بازرسی انتخابات تماس بگیرند.

امید محبی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات مازندران از ابتدای فرآیند اخذ رأی در سراسر استان آماده دریافت گزارش‌های تخلفات احتمالی مرتبط با انتخابات به ویژه در شعب اخذ رأی است.

وی افزود: بیش از ۳۶۰۰ بازرس سیار و ثابت مستقر در شهرستان‌ها با ایجاد حلقه‌های ارتباطی با هیئت استانی و وزارت کشور با حضور مستمر در شعب اخذ رأی کل فرآیند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی را مورد رصد قرار می‌دهند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: مردم شریف استان مازندران در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی می‌توانند علاوه بر اعلام مورد تخلف به بازرسان، از طریق شماره ۳۴۴۵۰۵۶۷ با هیات بازرسی انتخابات استان ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، برای انتخابات امروز سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در سراسر مازندران برپا شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار است. همچنین از نظر تفکیک شهر و روستا نیز از سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی استان، یک‌هزار و ۴۶۸ شعبه برای مناطق شهری و یک‌هزار و ۷۴۲ شعبه برای مناطق روستایی تدارک دیده شده است.

۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی امروز باید از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق بیندازند تا در نهایت ۱۲ نماینده منتخب مازندرانی‌ها از ۹ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *