دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

نماینده کلیمیان در مجلس: غنی‌سازی 60درصد آغازی بر اتخاذ موضع قاطعانه در برابر دشمنان است

نماینده کلیمیان در مجلس: غنی‌سازی 60درصد آغازی بر اتخاذ موضع قاطعانه در برابر دشمنان است

*موضع نرم در برابر آنها باعث شده تا آنها فکر کنند که ایران دیگر توان و قدرتی ندارد و نمی‌تواند دیگر به روزهای اوج خود بازگردد و از جمله در مسائل هسته‌ای بتواند به غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالا دست پیدا کند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: غنی‌سازی 60 درصدی پایانی بر نرمش در برابر دشمن و آغازی بر اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و متحدانش است.

همایون سامه یح نجف آبادی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در کشور گفت:‌ از زمان آغاز اجرای برجام تاکنون موضع ما در برابر دشمن موضعی نرم بود که این موضع نرم آمریکا و اروپا را به اشتباه انداخته است.

وی افزود: موضع نرم در برابر آنها باعث شده تا آنها فکر کنند که ایران دیگر توان و قدرتی ندارد و نمی‌تواند دیگر به روزهای اوج خود بازگردد و از جمله در مسائل هسته‌ای بتواند به غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالا دست پیدا کند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آغاز غنی‌سازی اورانیوم با غنای 60 درصد این پیام را به غرب داد که در مورد ایران دچار اشتباه شده‌اند و باید در مواضع‌شان در قبال ایران تجدیدنظر کنند.

سامه‌ یح خاطرنشان کرد:‌ غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم آغاز یک دوره جدید در ارتباط با غرب است و آنها باید بدانند از این پس دیگر نرمشی نخواهد بود و اقدامات آنها با پاسخی محکم  و کوبنده مواجه خواهد شد.

وی افزود: پیام دیگر غنی‌سازی 60 درصد به غرب این است که آنها نمی‌توانند دانش هسته‌ای ما را نادیده بگیرند و باید بدانند که با ایران هسته‌‌ای سروکار دارند و مواجه هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که گفتم از این پس مواضع ما و پاسخ‌های ما در قبال اقدامات غرب محکم و مقتدرانه خواهد بود و آنها باید بدانند که دوره نرمش، همراهی و امثال آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *