جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

وزیر دفاع آمریکا: نگران حرف‌های رهبران چین و روسیه نیستم

وزیر دفاع آمریکا: نگران حرف‌های رهبران چین و روسیه نیستم

* ارتش “هرگز بیش از حد نرم نخواهد بود”. او بیان کرد، “من فکر می‌کنم دشمنان ما همچون چینی‌ها و روسها مایل به سرمایه گذاری روی این موضوعات هستند.”

وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه با سی ان ان به انتقادها از اینکه تکثر فزاینده در رده‌های ارتش کشورش باعث تضعیف امنیت می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، اخیرا ارتش آمریکا اعلام کرد، بخش اظهار نظر را در مورد یک ویدیوی تبلیغاتی جذب نیرو برای این ارتش که در آن ماجراهای چند سرباز واقعی از جمله سربازان متعلق به جامعه مهاجران و یک سربازی که دو والد مادر دارد عنوان شده، در پی واکنشهای منفی رسانه‌ها و سیاستمداران محافظه کار از جمله سناتور تد کروز غیرفعال می‌کند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با سی ان ان اظهار کرد، ارتش “هرگز بیش از حد نرم نخواهد بود”. او بیان کرد، “من فکر می‌کنم دشمنان ما همچون چینی‌ها و روسها مایل به سرمایه گذاری روی این موضوعات هستند.”

او خاطرنشان کرد: چیزی که این وزراتخانه و چیزی که لوید آستین رویش متمرکز است دفاع از کشورمان است.

وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد ارتش کشورش در جهان “بهترین” است و او تسلیم انتقادهایی که به ادعای وی از سمت رهبران روسیه و چین مطرح می‌شوند نخواهد شد.

آستین در گفتگو با سی ان ان به مناسبت روز یادبود تاکید کرد: من هرگز نگران آنچه رهبران چین می‌گویند یا آنچه که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می‌گوید، نیستم. چیزی که من رویش متمرکز هستم و متمرکز خواهم بود دفاع از کشورمان است و این که اطمینان حاصل کنم ما آنچه لازم است را برای موفق بودن داریم.

آستین مدعی شد که ارتش آمریکا از بابت تکنولوژی و اعضایش به میزان زیادی بر ارتشهای کشورهای دیگر برتری خواهد یافت.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما به لحاظ استخدام نیروهای درست و دسترسی بخشیدن به افراد از هر گوشه و از هر قشر این کشور داریم کارمان را عالی انجام می‌دهیم. تا زمانی که شما شایستگی و کفایت دارید در این تیم جایی برای شما هست.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *