یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح «نسیم رضوی در ملک سلیمانی» ویژه شب‌های قدر اجرا می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح «نسیم رضوی در ملک سلیمانی» ویژه شب‌های قدر اجرا می‌شود
به همت خادمیاران رضوی کانون مداحان و رسانه استان کرمان و به یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، طرح «نسیم رضوی در ملک سلیمانی» با هدف تکریم از کادر درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش  آستان نیوز از کرمان، جلیل رضازاده؛ مسئول کانون مداحان رضوی استان کرمان در حاشیه برگزاری این مراسم که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: به منظور تکریم از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا و بهره‌مندی بیشتر مجموعه درمانی از فیوضات لیالی قدر، ویژه برنامه نسیم رضوی در ملک سلیمانی برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح در سه بیمارستان افصلی پور، فاطمة الزهرا(س) و پیامبر اعظم شهر کرمان با حضور خدام حرم مطهر رضوی و برگزاری احیاء شب‌های قدر و مناجات‌خوانی توسط ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت وطهارت(ع) برگزار می‌شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تمام پرستاران و کادردرمانی که گمنام و خالصانه برای نجات و سلامتی جان بیماران شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند، قدردانی کرد و گفت: این طرح در لیالی قدر و با هدف تکریم کادر درمانی برای نخستین بار در کشور با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
رضازاده ادامه داد: در این طرح خادمان بارگاه منور رضوی با حمل پرچم متبرک رضوی و حضور در بیمارستان‌ها به مدت یک ساعت مراسم مناجات‌خوانی و قرآن به سر را اجرا می‌کنند.
گفتنی است؛ در این برنامه ارتباط زنده بیمارستان با حرم مطهر رضوی نیز با عنوان «آقا از دور سلام» اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *