دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مداحی با نام امام رضا(ع) اثرگذاری و معنویت خاصی دارد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مداحی با نام امام رضا(ع) اثرگذاری و معنویت خاصی دارد
مسئول کانون مداحان خدمت رضوی استان کرمان گفت: هنگامی در مراسمی مردم می شنوند که خادم امام رضا(ع) قرار است مداحی کند، حال و هوای خاصی در مراسم شکل می گیرد که منجر به اثرگذاری مطلوب می شود.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، جلیل رضازاده با بیان این مطلب عنوان کرد: در حال حاضر 114 خادمیار مداح در استان کرمان به حرم رضوی متصل شده اند و حدود 500 نفر دیگر متقاضی خادمیاری هستند.

وی حضور مداحان خادمیار را در مراسم شب های قدر بیمارستان های درگیر کرونا را خاطرانگیز عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های اعضاء این کانون از ابتدای شکل گیری، عیادت از بیماران و حضور در زندان ها است که خادمیاران مداح در این دو فضا شور و شعف خاصی ایجاد می کنند.

رضا زاده محور اصلی فعالیت های کانون مداحان خادمیار را تهیه محتوای آموزشی مداحی، آموزش مداحی به افراد مستعد که از توانایی مالی چندانی برخوردار نیستند و اجرای برنامه در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ثابت خادمیاران مداح، اجرای برنامه در چهارشنبه های رضوی است.

وی با اعلام اینکه اکثر قریب به اتفاق برنامه های مناسبتی صدا و سیمای مرکز کرمان توسط مداحان خادمیار اجرا می شود، افزود: تلاش شده است که در ادارات و بعد از تلاوت قرآن در مدارس، صلوات خاصه امام رضا(ع) نیز پخش شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *