جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰۰ زائر پیاده شهرستان درمیان از سوی کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی تجلیل شدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰۰ زائر پیاده شهرستان درمیان از سوی کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی تجلیل شدند
دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)، ۱۰۰ نفر از زائران پیاده رضوی اهل سنت اسدیه در شهرستان درمیان که در دهه آخر صفر سال‌های گذشته با پای پیاده به حرم امام مهربانی‌ها مشرف شده بودند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، محمد علی ابراهیمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم تجلیل زائران پیاده رضوی اهل سنت شهر اسدیه اظهار کرد: زیارت مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به ویژه در ایام خاص دهه آخر ماه صفر توفیق ارزشمندی است که همه ارادتمندان حضرت در قالب هیئات مذهبی، گروه‌های زیارتی و زائران پیاده مشتاق آن هستند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق نشد تا زائران پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شوند، گفت: در دهه آخر صفر دلدادگان و ارادتمندان ساحت مطهر رضوی به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام رئوف تمسک می‌جویند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اساس اسلام بر وحدت و برادری است، ادامه داد: در همین راستا کانون‌های خدمت رضوی در استان تلاش خواهند کرد تا با الگوگیری از سیره رضوی و فرهنگ اسلامی برنامه‌های در راستای تقویت وحدت بین مسلمانان برگزار کند.

گفتنی است، این زائران با قرائت صلوات خاصه، به محضر امام رئوف(ع) عرض ارادت کردند و در پایان مراسم نیز از خوان متبرک آن حضرت متنعم شدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *