پنجشنبه 28 تیر 1403 - Thursday 18 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف ۴۴ زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی از رفسنجان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشرف ۴۴ زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی از رفسنجان

به مناسبت دهه کرامت، اعزام 44 زائر زیارت اولی محروم از رفسنجان به مشهد الرضا(ع) آغاز شده است.این طرح به دنبال آن است تا زمینه تشرف افرادی که به دلایل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانسته‌اند به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند یا حداقل از آخرین سفرشان پنج سال گذشته را فراهم آورد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان بیان کرد: طرح زیارت اولی‌ها، ویژه احسان‌جویان و گروه‌های خاص آسیب‌پذیر اجتماعی توسط بنیاد کرامت رضوی طراحی و اجرا شده است.
وی گفت:این طرح به دنبال آن است تا زمینه تشرف افرادی که به دلایل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانسته‌اند به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند یا حداقل از آخرین سفرشان پنج سال گذشته را فراهم آورد.
اسماعیلی گفت: همزمان با دهه کرامت ۴۴ زائر اولی از شهرستان رفسنجان در قالب طرح «ضیافت رضوان» کاروان رهروان فضیلت، با توکل بر خدا و لطف امام رئوف(ع) با بدرقه خادمین رضوی رفسنجان و با اختیار داشتن تمامی امکانات سفر با هزینه تقریبی ۵۵ میلیون تومان که توسط خیرین تامین شد عازم مشهد مقدس شدند تا در روز ولادت امام رئوف در حریم رضوی باشند.
اسماعیلی با بیان اینکه این تعداد اولین گروه زائر اولی‌های اعزام شده در سال جدید است، تصریح کرد: این سفر معنوی خوان گسترده امام رئوف به مردم است و تلاش شده است تا در طول سال با شناسایی افراد در مناطق مختلف شرایط حضورشان در مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام هشتم فراهم شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *