شنبه 06 مرداد 1403 - Saturday 27 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / زیارتی دلچسب از راه دور

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / زیارتی دلچسب از راه دور

کاروان زیر سایه خورشید استان مرکزی متشکل از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در یکی از روزهای زیبا بهاری، وارد شهر آشتیان شد که در همان بدو ورود، جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) برای تبرک جویی از پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) به سوی این کاروان نورانی روانه شدند و با امام رئوف‌شان از فرسنگ‌ها دورتر راز و نیاز کردند.

به گزارش آستان نیوز، اعضای کاروان در بدو ورود به شهر با پسر بچه‌ای مواجهه شدند که همراه با مادرش به مدرسه می‌رفت، او اولین میهمان خدام برای زیارت پرچم متبرک رضوی بود که چند ثانیه‌ای سر به پرچم گذاشت و زیر لب خواسته‌هایش را با امام مهربانش زمزمه کرد و از اینکه زائر اول پرچم متبرک بود، خوشحال و مسرور به سوی مدرسه‌اش رفت.
کمی جلوتر در محوطه شهرداری این شهر زیبا، خانواده‌ای همراه با کودک 4 ساله خود منتظر زیارت پرچم متبرک بودند که به محض مشاهد خدام، پدر و مادر همراه با فرزند خود به سوی پرچم آمدند و متوجه شدم که این کودک معصوم جزو بیماران پروانه‌ای است و مادر این کودک گفت: «چند روزه منتظر آمدن خادمان امام مهربانی‌ها هستیم که الحمدالله انتظار به سر رسید».
در مجاورت شهرداری، یک ایستگاه آتش نشانی بود که به نظرم پرسنل خدوم آتش نشانی متوجه حضور کاروان خدام حضرت ثامن الحجج(ع) شدند و بلافاصله تقاضای تبرک جویی از این پرچم نورانی را داشتند که بمحض پاسخ مثبت خدام، برق شادی در چشمانشان هویدا شد و همه به دور پرچم حلقه زدند و زیارت کردند.
اعضای کاروان پس از تبرک جویی پرسنل آتش نشانی، راهی جشن مصلی شهر آشتیان شدند، یکی از خدام این کاروان صدای خوبی داشت، کم کم شروع به مداحی در وصف امام رضا(ع) کرد، در مجاورت مصلی مهد کودکی بود از همین رو کودکان پس از شنیدن صدای صوت، مرتب و منظم شدند تا در جشن مصلی این شهر حاضر شده تا با اجرای سرود از خادمین استقبال و سپس تبرک‌جویی پرچم را هدیه بگیرند.

مادری در جشن حضور داشت که قبل از آغاز این محفل نورانی از حضور خدام با پرچم متبرک رضوی در جشن مصلی شهر آشتیان با خبر شده بود و برای شفای بیماری فرزندشف او را به این محفل نورانی آورده بود که به محض تمام نماز خود را به سرعت به خادمان و پرچم رساند و با زیارتی عاشقانه، شفای کودکشان را از حضرت رضا علیه السلام خواستار شد.

مردم آشتیان پس از زیارتی دلچسب، با خادمان و پرچم متبرک خداحافظی و آرزوی زیارت در حرم خورشید هشتم را طلب کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *