جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طعم شیرین خدمت در چایخانه حرم رضوی به خادمیاران هرمزگانی رسید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طعم شیرین خدمت در چایخانه حرم رضوی به خادمیاران هرمزگانی رسید

120 نفر از خادمیاران رضوی استان هرمزگان برای خدمت به زائران حرم مطهر امام رضا (ع)، در چایخانه صحن کوثر حرم مطهر، به مشهد مقدس اعزام شدند.تشکل‌های مردم نهاد و برخی سازمان‌ها نیز برای اینکه از فیض خدمت در صحن و سرای حرم مطهر رضوی بهره‌مند شوند، می‌توانند با هماهنگی دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان به ارائه خدمت بپردازند.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان، خادمیاران رضوی اعزام شده از استان هرمزگان به مناسبت دعای عرفه و عید قربان در مشهد الرضا (ع) به مدت سه روز به زائران خدمات ارائه می‌دهند.
معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان بیان کرد: این نوید را به مردم عزیز استان به ویژه مواکب و هیئت‌های مذهبی و سازمان‌ها می‌دهیم که این توفیق و بستر فراهم شده تا در این فضای معنوی به زائران امام رضا (ع) خدمتگزاری کنند.
مصطفی رجبیان افزود: تشکل‌های مردم نهاد و برخی سازمان‌ها نیز برای اینکه از فیض خدمت در صحن و سرای حرم مطهر رضوی بهره‌مند شوند، می‌توانند با هماهنگی دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان به ارائه خدمت بپردازند.
وی ادامه داد: امسال به لطف امام رضا (ع)، مردم استان هرمزگان و تشکل‌های هیئت‌های مذهبی در 35 نوبت این توفیق را داشتند که در چایخانه‌های حرم مطهر رضوی به ارائه خدمت بپردازند.
معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان اظهار داشت: سال گذشته هم در 15 نوبت بالغ بر 4هزار نفر از استان هرمزگان توانستند در حرم مطهر رضوی خدمت کنند.
گفتنی است؛ یکی از نکات جالب توجه خدمت خادمیاران رضوی کانون‌های خدمت اعزامی از استان هرمزگان، حضور زوج جوان در چایخانه حضرت و آغاز زندگی در کنار حرم امام رئوف بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *