یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /رابط خبری کاشانی زیر سایه خورشید از آه و آهو صله گرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /رابط خبری کاشانی زیر سایه خورشید از آه و آهو صله گرفت

خادمیار رسانه، رابط خبری زیر سایه خورشید و خبرنگار کاشانی به پاس ۱۰ سال تلاش صادقانه و خالصانه‌اش در حوزه رسانه و ترویج فرهنگ رضوی در جشنواره ملی آه و آهو و جشن ملی زير سايه خورشید با دستان خدام حرم رضوی تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول اجرایی پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان گفت: حرمت سادات متولی، خواهر شهید سید فرهاد متولی از سوی کمیته اندیشه‌ورزی در آیین اختتامیه این جشنواره با حضور کاروان زیر سایه خورشید و اهدای قطعه فرش متبرک آستان قدس رضوی از دستان حجت‌الاسلام جلیلی روحانی کاروان و مشاور خانواده تجلیل شد.

روح الله توکلی با بیان اینکه این خبرنگار کاشانی زمان برگزاری جشنواره ملی آه و آهو و حضور کاروان زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت با اذن حضرت توفیق و لیاقت می‌یابد تا تمام وقت و زندگی خود را به صورت افتخاری و تبرعی برای تولید و بازنشر اخبار رضوی در خبرگزاری‌ها و مطبوعات علاوه بر تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی وقف کند افزود: چاشنی کار رسانه‌ای این بانوی خبرنگار همت، غیرت علوی و محبت رضوی با عنایت عالم آل محمد به قلم، اندیشه و ذهن او برای تولید اخبار با حضور مداوم در برنامه‌ها و مشاهدات میدانی است.

وی همچنین با تقدیر فراوان از همکاری، تعامل و هم افزایی خبرنگاران کاشانی با خبرنگار جشنواره ملی آه و آهو و رابط خبری زیر سایه خورشید در کاشان در انتشار اخبار جشنواره و حضور خدام حرم رضوی در منطقه شمال استان اصفهان در کاشان تصریح کرد: رسانه مهم‌ترین نقش اثرگذار در انتقال نشر فرهنگ، سبک زندگی رضوی،  تبیین مفاهیم دینی و شعائر اسلامی را به عنوان اهداف برگزاری جشنواره دارد.

به گفته وی نقش رسانه‌ها در اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و اسلامی در جامعه کلیدی و سازنده است.

جشنواره ملی آه و آهو از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد با برگزاری ۱۱ همایش تخصصی در حوزه دختران، پیران نوجوان، بانوان و خانواده، مشاوره و کارشناسی مسائل تربیتی برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *