دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش دبیران کانون‌های خدمت رضوی خراسان شمالی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش دبیران کانون‌های خدمت رضوی خراسان شمالی برگزار شد

همایش دبیران کانون‌های خدمت رضوی خراسان شمالی با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد برکت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این همایش کار برای امام رضا(ع) را ارزشمند و کاری با فضیلت دانست و نقش کانون‌های خدمت رضوی را در این عرصه مهم برشمرد.

وی به عضمت معنوی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: آنچه که متصل شود به امام رضا(ع) متبرک می‌شود؛ حرم رضوی ثروت عظیمی معنوی را نصیب ما کرده است.

نماینده ولی فقیه خراسان شمالی در ادامه شفا، ارتباط با خدا، تربیت‌یافتگان بارگاه رضوی، عهد و پیمان با امام رضا(ع) برای ترک گناه و گره‌گشایی را که از ارتباط با امام رضا(ع) حاصل می‌شود را از ثروت‌های عظیم برای مردم ایران عنوان کرد.

احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی نیز در این همایش از تلاش‌های صورت گرفته از سوی خادمیاران رضوی در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

وی گفت: فراهم کردن امکانات برای خدمت رضوی خادمیاران در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد تا بستر مناسب در این مسیر فراهم شود.

محمد اکبرزاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان شمالی نیز در این نشست به فعالیت کانون‌های خدمت رضوی در استان اشاره کرد و گفت: ما باید از ظرفیت خادمیاران در توسعه گسترش فرهنگ رضوی در مناطق مختلف کمک بگیریم.

وی در ادامه بر ارائه گزارش‌های خادمیاران از فعالیت‌های اجرایی اشاره و افزود: کانون‌های خدمت رضوی با ورود به سامانه گزارش فعالیت خادمیاران می‌توانند تلاش‌های خادمیاران را منعکس کنند.

در ادامه این نشست تعدادی از دبیران کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های استان خراسان شمالی گزارشی از فعالیت‌هایی چون توزیع گوشت، تهیه جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، وام اشتغال‌زایی، سرکشی از پیشکسوتان، بازسازی خانه‌ها، چهارشنبه‌های امام رضایی و سایر اقدامات انجام شده ارائه کردند.

در این همایش همچنین با هدیه‌ متبرک رضوی از 14 خادمیار و دبیر کانون خدمت رضوی فعال شهرستان‌های خراسان شمالی تجلیل شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *