یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیار رضوی بانی سفر مشهد مادر و دختر آران و بیدگلی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیار رضوی بانی سفر مشهد مادر و دختر آران و بیدگلی شد

خادمیار کانون خدمت رضوی ضامن آهو آران و بیدگل در ایام شهادت حضرت زهرا(س) بانی سفر زیارتی مادر و دختری از این شهرستان به مشهد مقدس شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با تاکید بر فضیلت‌های فراوان زیارت امام رضا(ع) با توجه به احادیث وارد شده از اهل بیت(ع) از جمله ثواب هزار حج، آمرزش گناهان، شفاعت حضرت، نشاط و شادابی معنوی، نجات و فریادرسی در روز جزا و موقعیت خاص زایر در روز قیامت گفت: خادمیار کانون خدمت رضوی ضامن آهو آران و بیدگل بانی پرداخت هزینه ۱۱۰ میلیون ریالی سفر زیارتی مشهد مادر و دختری شد که به علت عدم توانایی مالی از ۱۰ سال گذشته تا کنون قادر به تشرف به این سفر عظیم معنوی نشدند.

عباس آذرباد با اشاره به این حدیث امام صادق(ع) در فضیلت زیارت حرم رضوی که فرمودند «زائران حضرت رضا(ع) به پاداش هفتاد شهید از شهدای صدر اسلام و زمان پیامبر نائل می‌آیند.» تصریح کرد: به طور قطع و یقین خادمیار رضوی بانی سفر دو زائر اولی به مشهد مقدس در ثواب عظیم و گران سنگ این سفر زیارتی شریک و ماجور است.

وی همچنین با بیان اینکه چهار خادمیار دیگر و یک یاور کانون خدمت رضوی آران و بیدگل در مجموع ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به نیت خشنودی امام رضا(ع) در ۱۵ روز اول آذرماه و ایام فاطمیه محرومیت زدایی و گره‌گشایی کردند افزود: ۱۸ میلیون و‌ ۵۰۰ هزار ریال از این مبلغ توسط چهار خادمیار برای کمک به پنج کودک یتیم، کمک هزینه درمان یک بیمار، به حساب در آمد و هزینه آستان قدس رضوی(شناسه حساب شهرستان آران و بیدگل) و اهدای ۲ بسته گوشت مرغ به یک خانواده نیازمند پرداخت و هزینه شد.

به گفته وی، یاور رضوی این کانون نیز در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۸ میلیون ریال را تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

به گفته وی، خادمیاران کانون خدمت رضوی ضامن آهو آران و بیدگل در مجموع با احتساب پرداخت هزینه سفر دو زائر اولی ۱۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان این شهرستان در ۱۵ روز نخست آذرماه هزینه کردند.

آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی ( ۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *