دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل با محوریت تجلیل از خانواده برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل با محوریت تجلیل از خانواده برگزار شد

سومین گردهمایی ادواری خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان آران و بیدگل با محوریت مبانی آموزشی، اعتقادی، اهمیت تشکیل خانواده و آیین تجلیل از زوج جوان به میزبانی کانون محلی انیس‌النفوس این شهرستان در چهارشنبه امام رضایی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان سومین گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل در چهارشنبه امام رضایی با حضور گسترده مردم و بزرگان محدوده کانون در حسینیه حضرت اباالفضل العباس(ع) این شهرستان برگزار شد.

طلیعه مراسم با تبرک و تیّمم به تلاوت قرآن کریم و توسل به امام مهربانی‌ها از آوای دلنشین صلوات خاصه امام رضا(ع) بود.

تبیین فضایل امام رضا(ع) و فضیلت خدمت با رمز گره‌گشایی از مومنان در سخنرانی مهدی ستوده نیز بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل را سرشار از نور و سرور کرد.

همچنین طعم شیرین یاد خدا و اهمیت آن با تذکر نکات اخلاقی و نصایح پندآموز آیت‌الله ناصریان برای شرکت‌کنندگان این گردهمایی حلاوت یک کلاس درس اخلاق، کمال و معنویت را به جام جانشان چشاند.

اجرای آیین تجلیل از زوج جوان آران و بیدگلی و اهدای هدایا به این زوج رضوی عقد بسته در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) درس اهمیت تشکیل خانواده و فرهنگ ازدواج آسان و معنوی زیر پرچم سبز سلطان طوس در صحن و سرای شمس‌الشموس و انیس‌النفوس را برای حاضران در مجلس عز‌ت‌مند و نهادینه کرد.

اعطای لوح تقدیر و هدایا به خادمیاران و یاوران کانون انیس‌النفوس نیز در بخشی دیگر از گردهمایی با سیره علوی و شیوه رضوی درس قدرشناسی از سفیران رضوی و ارزش هم‌افزایی و تعامل و همکاری را در گردونه خدمت متجلی و متبلور کرد.

حُسن ختام گردهمایی خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل نیز با محتوای آموزشی سخنان دبیر کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان در مورد فلسفه خادمیاری، نوع خدمت در کانون‌های عمومی و تخصصی شهرستان و رویکرد خدمتِ کیفیت محور با تشکیل کانون‌های تخصصی، همت و انگیزه همکاری مضاعف و افزایش ایجاد روحیه با سعادت و عزت خدمت را در وجود خادمیاران و یاوران رضوی لبریز کرد.

دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی( ۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد و تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان‌جویان انجام داده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *