جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

بازدید ” علیزاده ” معاون وزیر راه از غرفه شرکت دانش بنیان ” پارس نانو فیدار ” در نمایشگاه بین المللی تهران

بازدید ” علیزاده ” معاون وزیر راه از غرفه شرکت دانش بنیان ” پارس نانو فیدار ” در نمایشگاه بین المللی تهران

دکتر شاهوردی جانشین پدافند غیر عامل کشور و رئیس سازمان ملّی استاندارد کشور نیّره پیروز بخت نیز ضمن بازدید از دستاوردهای این شرکت با دکتر حسین پازوکی مدیر این شرکت به گفتگو پرداختند .

 

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس علمی فناوری ” رواپرس ” ششمین دوره نمایشگاه « صنایع بومی پدافند شیمیایی غیرعامل » نمایشگاه تهران از تاریخ 18 تا 21 آبانماه سال جاری در سالن های 10 ، 11 ، 12 و 13 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید .

شرکت دانش بنیان “ پارس نانو فیدار  ” با مدیریت « دکتر حسین پازوکی » در سالن های 10 و 13 این دوره حضوری فعّال را تجربه نمود.

در طی برگزاری نمایشگاه صنایع و مسئولین متعددی از جمله دکتر علیزاده از معاونین وزارت راه ، دکتر شاهوردی جانشین پدافند غیر عامل کشور و رئیس سازمان ملّی استاندارد کشور نیّره پیروز بخت از غرفه مذکور بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است شرکت دانش بنیان “ پارس نانو فیدار  ” :

*توانسته با تکیه بر توانایی های خود به عنوان یک واحد تولیدی مستقل به دانش فنی ساخت و تولید در مقیاس صنعتی نانو ذرات سیلیکا در انواع ” گریدها “دست یابد .

*این شرکت در طی سالهای گذشته سعی داشته با انجام فعالیت های پژوهشی ضمن تمرکز بر تولید این نانو ذره بتواند سهم اندکی از وابستگی کشور در تولید مواد اولیه به خارج جبران کند.

*نانو ذرات سیلیکا پرکاربردترین نانو ذره مورد استفاده در صنایع گوناگون در مقیاس جهانی است به این صورت که مصرف داخلی این ماده در سال در حدود ۳هزار تن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *