یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

برای اعتلای ایرانم

برای اعتلای ایرانم

اینجا ایران است، سرزمین سرداران، دلیران و فرماندهانی که ایستاده به اوج آسمان‌ها پر کشیدند و عشق به جمهوری اسلامی را تا پای جان مشق کردند تا امروز در نهایت امنیت و آرامش، ملت همیشه استوار برگ دیگری از تاریخ سیاسی کشور را ورق بزنند.

به گزارش ایرنا؛ این همان مسیر عاشقی شهدا است که برای هر جوان و نوجوان ایرانی روشن شد تا چهل و پنج سال انقلاب اسلامی را پرافتخار طی کنند، آن هم به پشتوانه فرزندان باغیرت این سرزمین که دسیسه‌ها و توطئه‌های هر روز و هر لحظه بدخواهان را پشت دیوارهای بلند عقده‌ گشایی‌شان دفن کردند.

و امروز در همین مسیر روشن و تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا و البته لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، در صف خلق حماسه هستند، حماسه‌ای از جنس حضور تا با هر سر انگشت خود، اقتدار، عزت و عظمت ایران همیشه سرافراز را به چشم دشمنان نشانه بروند و یکّه‌تاز میدان حماسه‌ها باشند.

آوردگاه سیاسی کشور امروز نیز منتظر حضور و مشارکت حداکثری مردمانی است که هیچگاه پشت این نظام و انقلاب را خالی نکردند و بار دیگر آرمان‌های شهدا را سر دست گرفتند تا پیوند جدانشدنی مردم با نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا بکشند و حماسه‌ای دیگر بیافرینند که ضامن اقتدار و شکوه ایران اسلامی است.

ماههاست جوش و خروش حضور حداکثری مردم در انتخابات در سراسر کشور به پا شده و رنگ و بوی انتخابات گرفته و امروز که موعد یازدهم اسفندماه و ثبت روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی فرا رسیده، مردم همیشه قهرمان ملایر در کنار همه هموطنان خود برای حضور لحظه‌شماری می‌کنند.

شهر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید سرافراز، شهر سرداران، امیران و فرماندهان همیشه قهرمان و استوار، همواره در ثبت اولین‌ها در عرصه‌های مختلف برای این نظام و انقلاب افتخار آفریده و امروز نیز آماده فتح قله‌های سیاسی ایران اسلامی است تا در مسیر روشن خون شهدا، سربلند گام بردارد و با مشارکت حداکثری مهر تاییدی بر مقبولیت جمهوری اسلامی حک کند.

دیار سرداران شهیدان تاجوک، طالبی، احدی، حیدری؛ شهید نظری، میرزایی و سردار پُرافتخار خداداد، همواره خالق صحنه‌های زیبایی از حضور سبز مردمانش است که هیچگاه پشت نظام و رهبری را خالی نکردند و مرد میدان بودند، آنچنان که امروز یازدهم اسفند نیز آمده‌اند تا اجازه اظهار نظر به دشمنان و بدخواهان نظام ندهند.

سرنوشت‌مان را به دست خودمان رقم بزنیم

از مسوولان این شهر گرفته، تا دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانشجویان، رای‌اولی‌ها، اصناف، بازاریان، روحانیان، روستاییان، اقشار مختلف مردم، همه و همه، یکصدا شعار حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را سر دادند و امروز در یازدهم اسفند به این وعده، رنگ حقیقت دادند.

امام جمعه ملایر ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، این حضور و مشارکت را در آینده کشور بسیار مهم دانست و گفت: با حضور در پای صندوق‌های رای، خودمان تعیین کننده سرنوشت خودمان باشیم.

حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» اظهار داشت: یک عده می‌خواهند به مجلس شورای اسلامی بروند، اگر رای بدهیم، خودمان سرنوشت خودمان را مشخص می‌کنیم، اما اگر رای ندهیم، یک عده چه با رای کم چه رای بالا، به مجلس می‌روند، آن وقت حق حرف زدن نداریم و علاوه بر این سرنوشت‌مان را هم به دست آنها سپردیم.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز از مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان دعوت کرد با حضور دشمن‌شکن، حماسی و پرمعنای خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

مشارکت حداکثری؛ آری به مسیر ولایت

«سلمان اسماعیلی» افزود: مردم باید برای منافع ملی، لبیک گفتن به آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا و یک نه گفتن بزرگ به دشمنان و کسانی که دنبال تضعیف ملت ایران و ضربه زدن به امنیت ملی و بدخواه ملت هستند، مشارکتی پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم ملایر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، با آری گفتن به جمهوری اسلامی و به مسیر ولایت، انقلاب و شهدا و تحقق آرمان‌ها و اهداف امامین انقلاب، دشمنان و بدخواهان نظام را مایوس و همه دوستداران انقلاب و ایران پرافتخار را در اقصی نقاط ایران خوشحال کنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مردم همواره پای کار نظام و کشور و منافع ملی هستند، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری و پرشور مردم پای صندوق‌های رای، یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: امروز انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت مردم در این انتخابات موجب اقتدار، قوت و قدرت نظام می‌شود.

حضور پرشور؛ اقتدار روزافزون نظام را در پی دارد

سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، تاکید کرد: دشمنان صلابت و عظمت نظام را نمی‌خواهند و همواره به دنبال این هستند که پشتوانه مردمی نظام کم شود و بتوانند نسبت به ما تعرضی داشته باشند، اما حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌تواند خنثی کننده نقشه‌های دشمنان و اقتدار روز افزون نظام اسلامی شود.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان ملایر دعوت می‌کنیم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و با مشارکت خودشان اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشند و حماسه دیگری در تاریخ این نظام ثبت کنند.

شهردار ملایر نیز از مردم دعوت کرد در این دوره از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به صورت باشکوه و گسترده شرکت کنند.

«مجید فرجی» گفت: مردم با حضور و انتخاب خود، موجب توسعه و پیشرفت روزافزون جهان شهر ملایر شوند و همانند دوره‌های قبل با حضوری پرشور، سند دیگری بر افتخارات جهان شهر ملایر بیفزایند.

حضور گسترده امروز ما؛ ساختن جامعه آباد فردا

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز اظهار داشت: خداوند انسان را مختار و صاحب اختیار آفرید تا با اختیار خودش سرنوشتش را در دنیا و آخرت رقم بزند.

حجت الاسلام «روح الله رستمی» خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما حاصل انتخاب پدران ماست و فردای جامعه ما نیز انتخاب امروز ما است و با انتخاب ما شکل خواهد گرفت و امیدواریم مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران، با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، افتخار دیگری بر دفتر افتخارات ایران بیفزایند.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم با انتخاب اصلح، نمایندگان شایسته‌ای را روانه مجلس کنند، مجلسی که در راس امور است و می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات جامعه باشد.

به گزارش ایرنا؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز /جمعه/ یازدهم اسفندماه در سراسر کشور آغاز شد.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *