دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” همزمان با ایّام شهادت سردار دلها برگزار می کند / کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم »

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” همزمان با ایّام شهادت سردار دلها برگزار می کند / کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم »

 

*علاقمندان جهت مشارکت در این کمپین می توانند مطالب خود را به آدرس rezaarab@yahoo.com  یا به شماره واتس آپ 09911071089  ارسال فرمایند ، در یک کلام شما هم دعوتید به اتّفاق .

 

 

 

 

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

 

 

 

 

بدون مقدّمه :

کمتر از ده روز مانده به سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز بر آن شدم تا در حرکتی در نوع خود بدیع با راه اندازی کمپینی تحت عنوان « دلنوشته ای برای حاج قاسم » بستر نگارش و انتشار مطالب ارادتمندان وی را خطاب به ایشان فراهم ، ادای دینی بسیار ناچیز را در برابر عظمت نام و یاد ایشان به انجام رسانم.

از آنجا که اسطوره ی بی هماوردمان در همه حال با صدایی بسیار رسا برائت خویش را از صف بندی های دروغین جناح های سیاسی اعلام ، با تمام وجود خط کشی های مصطلح نان و آب دار کذایی را نفی می نمود ، بنا دارم به پاس حرمت تمامی دلباختگانی که با حضور خود در تشیع جنازه تاریخی حضرت ایشان خدمات نابش را پاس داشتند ، اهتمام خویش را در جهت  انعکاس نظرات افراد متعدّد و دارای سلایق مختلف در این رسانه رسمی و کشوری پر مخاطب بکار بندم .

به یاد داشته باشیم دانش آموز مکتب حاج قاسم بیش از آنکه به الصاق تصویر وی بر سینه اش تفاخر نماید ، خود را مستعدّ دریافت انوار معنوی تفکّر ناب سردار دلها خواهد نمود.

بنابر آنچه شرحش گذشت در روزهای آینده و در اوّلین قدم متن دلنوشته ” دکتر محمود مظفّر “ منسوب به خانوده معظّم شاهد ( 3 شهید عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ ) و از فعّالان عرصه سیاست و طبّ منتشر خواهد شد . 

منتظر دلنوشته های برآمده از مکنونات قلبی اتان خواهم ماند ، علاقمندان جهت مشارکت در این کمپین می توانند مطالب خود را به آدرس rezaarab@yahoo.com  یا به شماره واتس آپ 09911071089  ارسال فرمایند ، در یک کلام شما هم دعوتید به اتّفاق .

 

 

 

جامعه شناس و عضو پیوسته انجمن جامعه شناسی ایران

کارشناس خبر از دانشکده صدا و سیما ، صاحب امتیاز رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل منطقه آمریکای لاتین 

رضا عرب

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *