یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

روایت رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” از سخنان پدر شهید شاخص مدافع حرم « مصطفی صدر زاده » در دارالشّهدا و فرهنگستان پاکدشت : من فرزندم را از دست ندادم به دست آوردم ، امروز درد دل ما خانواده شهدا غیرت و عفّت است

روایت رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” از سخنان پدر شهید شاخص مدافع حرم « مصطفی صدر زاده » در دارالشّهدا و فرهنگستان پاکدشت : من فرزندم را از دست ندادم به دست آوردم ، امروز درد دل ما خانواده شهدا غیرت و عفّت است

پدر شهید مدافع حرم « مصطفی صدر زاده » : ما خانواده شهدا هیچ چیز شخصی نمی خواهیم فقط و فقط می خواهیم مردانمان غیرت داشته باشند و از خداوند می خواهیم به زنان ما عفّت و حیا عطا کند ، شهید تاکید داشت حزب الله نیروی بی سواد نمی خواهد.

 

رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس “ ( دارای مجوّز انتشار به 3 زبان انگلیسی ، عربی و فارسی از معاونت محترم اطلاع رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) ؛

 

 

به گزارش ” سیّد فاضل فاطمی “ خبرنگار این رسانه رسمی و بین المللی  از دارالشّهدا و فرهنگستان پاکدشت از توابع استان تهران ، « محمّد صدر زاده » پدر شهید مدافع حرم « شهید مصطفی صدر زاده » طیّ سخنانی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بیست و هشتم مهرماه سال جاری در آن شهرستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون ( س ) علی رضایی گفت :

وقتی از من سوال شد فرزندت را که از دست دادی چه شد ؟ گفتم من فرزندم را از دست ندادم به دست آوردم چرا که شهدا در نزد خداوند عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ هستند.

 

 

 

 

وی در ادامه افزود :

شهدا ذخیره آخرت و رهنمایی برای بازماندگان بوده و ما مدیون شهدائیم ، محل اصلی فعالیت های آقا مصطفی هیئت ، مسجد و پایگاه بسیج بود و همیشه تاکید داشت که حزب الله نیروی بی سواد نمی خواهد.

مسئولین محترم، ما دست بوس شما هستیم که خادمی ملت را پذیرفته اید مبادا خیابانی به نام شهید نامگذاری شود ولی روشنایی معابر نداشته باشد ، همه باید بیش از این تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ما پدر « شهید صدر زاده » در پایان گفت :

ما خانواده شهدا هیچ چیز شخصی نمی خواهیم فقط و فقط می خواهیم مردانمان غیرت داشته باشند و از خداوند می خواهیم زنان ما عفّت و حیا را عطا کند، امروز درد دل ما خانواده شهدا غیرت و عفّت است.

 

 

تکلمه ؛

1 ) فراز هایی از زندگی « شهید مصطفی صدرزاده » :

« شهید مصطفی صدرزاده » از شاخص‌ترین شهدای مدافع حرم است. زندگی جهادی شگفت‌انگیز او باعث شد حضرت آقا در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، بعد از شنیدن خاطرات مادر « شهید صدرزاده » بگویند:

«این‌ها چیز‌هایی است که باید در تاریخ ثبت شود ، شهدا خیلی با عظمتند ، افسوس کسانی که مشغول نوشتن تاریخ و ضبط و ثبت تاریخ هستند خیلی‌ها اهمیت این چیز‌ها را نمی‌فهمند.»

« شهید حاج قاسم سلیمانی » نیز در سخنانی در خصوص « شهید صدرزاده » گفته بود:

«سیدابراهیم (نام جهادی شهید مصطفی صدرزاده) از بهترین فرماندهان ما بود که خودش را به عنوان افغانستانی جا زد و وارد جبهه شد ، بعد جبهه او را گرفت و نگه داشت و نگذاشت برود ، من از پشت بی‌سیم او را نمی‌شناختم وقتی حرف می‌زد گفتم این کیه؟ این جوان تهرانی از کجا آمده فاطمیون جا گرفته؟ ایشان یک جوان باریک نحیف بود، من فکر می‌کردم قدبلند چهارشانه است ، جوان تو‌دل‌برویی بود آدم لذت می‌برد نگاهش کند من واقعاً عاشقش بودم.»

« شهید مصطفی صدرزاده » متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ بود. سال ۱۳۹۲ با نام جهادی «سیدابراهیم» به همراه تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم بانوی مقاومت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و با رشادت و فداکاری‌هایش تا زمان شهادتش در اول آبان سال ۹۴، سمت‌هایی، چون فرماندهی گردان عمار و بعد جانشینی تیپ فاطمیون در سوریه را تجربه کرد .

 

 

 

2 ) ” رواپرس ” : و چه زیباست در پاسداشت قلبی زحمات شهدای معظّم انقلاب سترگ اسلامی امان و اعزه بیت منسوب جهادگر آن نازنینان ؛

2/1 ) یادمان باشد  روا نیست « عکس شهدا » را می بینیم « عکس شهدا » عمل کنیم .

2/2 ) یادمان باشد از توسّل به نام و یاد شهیدان شاهد « عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ » در پی ارتزاق مادی و کسب شهرت یا به روایتی نان خود نباشیم .

2/3 ) یادمان باشد « شهید مصطفی صدرزاده » ها و سایرین در راه سرافرازی اسلام ناب محمّدی ( ص ) سبکبالانه از جان شیرین گذار نموده و پدران جهادگر خستگی ناپذیرشان احیاگر نورند ، شایسته نیست رفتار های جماعتی از ما به هر دلیل و بهانه ای که نشان از ثمن بخس بودن کلام و رفتارمان دارد موجبات تالّمات خاطر آن عزیزان را فراهم نماید ، آن بزرگواران « یار خاطر » می طلبند نه « بار خاطر» .

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *