دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

شهرستان میناب ظرفیت میزبانی جشنواره های ملی را دارد

شهرستان میناب ظرفیت میزبانی جشنواره های ملی را دارد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با شهردار میناب گفت : شهرستان میناب ظرفیت میزبانی جشنواره های ملی را دارد.

به گزارش مهر، رضا کمالی زرکانی، وجود استعدادهای بی نظیر فرهنگی – هنری و همچنین پیشینه غنی میناب را یک مزیت و پتانسیل عظیم دانست و اظهار داشت: هنرمندان میناب با اتکاء به خلاقیت و استعداد خود و با کمترین امکانات توانسته اند در رویدادهای مختلف فرهنگی – هنری هم در سطح استانی و هم ملی درخشان ظاهر شوند.

وی افزود: یکی از دغدغه های همیشگی در شهرستان میناب نبود زیرساخت های مورد نیاز هنرمندان و اهالی فرهنگ است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته همچنان این نیاز اصلی محقق نشده است و امیدواریم با رویکرد جدید شهردار این امکان فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد : در صورت ساخت پلاتو نمایش میناب و پردیس سینمایی این اداره کل تعهد تجهیز و امکانات تخصصی را بر عهده می گیرد و امیدواریم به همت مسئولان شهرستان میناب به ویژه شهردار فرهنگ دوست این آرزوی دیرینه محقق گردد.

کمالی زرکانی بیان داشت: در صورت آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز ، شهرستان میناب توانایی برگزاری و میزبانی رویدادهای ملی را دارد و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری جشنواره های تئاتر خیابانی در شهرستان میناب باشیم.

در ادامه حبیب الله سهرابی شهردار میناب ضمن تاکید بر ضرورت تامین زیر ساخت های مورد نیاز هنرمندان میناب گفت : تمام تلاش و همت خود را در ساخت پلاتو و پردیس سینمایی و همچنین ایجاد مکان مورد نیاز هنرمندان در محلات میناب بعمل خواهیم آورد.

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای مشترک در این زمینه تدوین و امضاء شود.

در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و تلاش های جبیب الله سهرابی شهردار ساعی و جهادی میناب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *