چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

مجلس ترحیم مرحوم زنده یاد ” حاج حمید نمازی ” با حضور خیل کثیری از اصحاب فرهنگ و اندیشه در تهران برگزار شد

مجلس ترحیم مرحوم زنده یاد ” حاج حمید نمازی ” با حضور خیل کثیری از اصحاب فرهنگ و اندیشه در تهران برگزار شد

“حاج حمید نمازی” از اندیشمندان برجسته، فعال، متعهد، انقلابی و باسابقه در عرصه‌ فرهنگ و از رزمندگان دفاع مقدس به شمار می رفت که علاوه بر آنکه در سال‌های اخیر به نقد جریان‌های وارداتی عرفان‌های کاذب و نوظهور، فرقه‌های انحرافی و مدعیان دروغین پرداخت .

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

 

 

 

 

به گزارش مهندس امیر محمّد پارسا خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر این رسانه و به نقل از سایر رسانه ها مجلس ترحیم و یادبود مرحوم زنده یاد حاج حمید نمازی عصر جمعه پنج آذر ماه با حضور انبوه اصحاب فرهنگ ، هنر ، اندیشه و پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد فخرآباد تهران برگزار شد.

 

 

 

 

 

بنا بر این گزارش “حاج حمید نمازی” از اندیشمندان برجسته، فعال، متعهد، انقلابی و باسابقه در عرصه‌ فرهنگ و از رزمندگان دفاع مقدس به شمار می رفت که علاوه بر آنکه در سال‌های اخیر به نقد جریان‌های وارداتی عرفان‌های کاذب و نوظهور، فرقه‌های انحرافی و مدعیان دروغین پرداخت ، وی در سه دهه اخیر با انتشار مجموعه‌ مقالات و همچنین سخنرانی‌های متعدد نقش بسیار فعالی در نقد جریان‌های معاند، ضدانقلاب و وارداتی فرهنگی به‌ویژه در فتنه 88 ایفا کرد.

گفتنی است نامبرده پس از عمری حضور در دوران دفاع مقدس همچنین انجام فعالیت های بی نظیر در عرصه فرهنگ اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و نود سه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان بقیةالله(عج) تهران دار فانی را وداع گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *