جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته کاپیتان خلبان « غلامرضا کدخدازاده »

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته کاپیتان خلبان « غلامرضا کدخدازاده »

 

* حاج قاسم عزیز از دفاع مقدس دویدی تا به مدافع حرم برسی ؛ و از مدافع حرم به عِندَ رَبِهِم یُرزَقون رسیدی ؛ میلیونها دل را روانه کوچه خود ساختی . 

* سردار آسمانی دلها ، در مبارزه با داعش در کنار ملت های مظلوم و ستمدیده سوریه و عراق بودید و تا شکست حکومت داعش به وعده خود عمل کردید تا جایی که آن خانم مسیحی با صدای بلند اعلام می کند ، « مسیح ببین فرزندان زهرا (س) به یاری ما آمدند ».  

 

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

دلنوشته ای برای ” حاج قاسم  ” ، این برگ ؛ دلنوشته کاپیتان خلبان جناب آقای غلامرضا کدخدازاده جانباز و از رزمندگان پیشکسوت دوران طلایی و تاریخ ساز دفاع مقدّس .

 

 

 

 

دلنوشته من برای حاج قاسم عزیز 

1400/10/12

 

 سلام علمدارِ رهبرم ❤️

سخن گفتن از شما بسیار مشکل است و دلی می خواهد که به وسعت دل شما باشد اما وسعت دلِ شما کجا و وسعت دلِ من کجا ؟ ولی چه کنم که بضاعت من هم همین است ؛ اما با شما همدلم چون گمشده من در شما پیدا می شود .

حقایق زندگی ات در چهل سال گذشته بعداز انقلاب چنان درهم تنیده که فصل به فصل آن نگاه معرفتی می طلبد که من اندر خم یک کوچه پر از گناه دنیایی گرفتار شده ام ، اما رفتار _ گفتار _ کردار و مرام شما چیزی پنهان ندارد که در غبار بی خبری مغفول بماند و شاید بتوان دریک جمله همان چیزی که خودت اقرار کرده ای تکرار کرد که ، سرباز ولایت بودید و عاقبت بخیری را در سربازی و اطاعت امر مولا بدون مزد و منت دنیایی انشاء کرده بودید و عملا ثابت کردید که همان چیزی که گفته بودی هستید.

 صداقت درگفتار و تعهد در عمل و شجاعت در میدان در اوج بزرگی اما درگمنامی و بدون هیاهو شما را به اندازه یک مکتب ارتقاء داد و امروز امام المسلمین شما را بعنوان یک مکتب معرفی می کند .

حقیقتاً شما درگام دوم انقلاب الگوی ویژه ای هستید که جوانان ما می توانند شما را الگو قرارداده و به شما اقتدا کنند چون شما نزدیکترین و ملموسترین شهید برای نسل سوم و چهارم انقلاب هستید .

 حاج قاسم عزیز از دفاع مقدس دویدی تا به مدافع حرم برسی ؛ و از مدافع حرم به عِندَ رَبِهِم یُرزَقون رسیدی ؛ میلیونها دل را روانه کوچه خود ساختی . 

 سردارِ بی ادعاء ؛ خوبیها و دلاوریها و رشادتهای و دلدادگی شما به خداوند منّان و مدد جستن از ائمه اطهار علیهم السلام و حس مردم دوستی و خدمت به مردم ایران نه بلکه بشریت جایگاه ای ویژه برایتان به ارمغان آورد ، اگرچه شهداء بسیاری دراین مسیر الهی جاودانه شدند اما از حق نگذریم شما شاه بیت شهدا ء گردیده ای سردار .

حضور دردفاع‌ مقدس و مبارزه با اشرار داخلی و بالاخره درافغانستان _ سوریه  _ عراق و … ، در یک جمله مدافع ولایت و نظام اسلامی شما را ماندگار و برای نسل آینده یک الگوی پذیرفته شده قوی واثر گذار به نمایش گذاشته است .

«  أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ » بودید و برای همین شقی ترین فرد روزگار دستور قتل شما را صادر کرد ، «  رُحَماءُ بَينَهُم » بودید که به همین واسطه برای همین ۲۵ میلیون ایرانی وخارجی در تشییع پیکر پاکت حضور داشتند و برایتان گریستند ، برای آنکه برای مردم ستمدیده جهان عزیز بودید و زخم نابودی داعش توسط شما برتن کفار ماندگار شد .

 سردار آسمانی دلها ، در مبارزه با داعش در کنار ملت های مظلوم و ستمدیده سوریه و عراق بودید و تا شکست حکومت داعش به وعده خود عمل کردید تا جایی که آن خانم مسیحی با صدای بلند اعلام می کند ، « مسیح ببین فرزندان زهرا (س) به یاری ما آمدند ».

سردار خوبی ها ، فراموش نمی کنیم روزی که داعش با ماموریت دادن به نیروهای تحت امر خود تا نزدیکی مرز های ایران  آمده بودند نهیب شما به داعش ملت ایران را از نگرانی خارج نمود ، گفته بودید باید مردم ایران بدون نگرانی و راحت به زندگی ادامه بدهند.

بیاد دارم و داریم که در همان زمان نااهلان فریب خورده غربگرا در هیاهوی فضای تفکّرات غرب پرست به تمثال مبارک شما تعرّض ، فکر نکردند که اگر خدایی نکرده داعش وارد عمل می شد عکس و اسم آنها از جیب داعش ها بیرون می آمد و دست بدست می چرخید.

– حاج قاسم عزیز ؛ سردار بی ادعا ومهربان ؛ فراموش نمی کنیم که هرجا فرزند شهیدی را می دیدید ، خم می شدید آن دردانه و نازدانه ها را بغل می گرفتید و با روی باز و با مهر پدرانه از کودکان شهید دلجویی می کردید.

 سردار عزیز ، شما از افغانستان _ عراق  _ سوریه و … ، حتی از شرق  آسیا تا آمریکای جنوبی فعالیت های گوناگون میدانی در راستای حفظ منافع جمهوری اسلامی انجام دادید ولی ، سیاسیون پر ادعا نتوانستند از زحمات و فعالیتهای میدانی شما در جهت شکوفایی اقتصاد مملکت استفاده نمایند چرا که طیف سیاسیون غربگرا چشم و امید شان به قاتلین شما بود .

حاج قاسم عزیز شما نه تنها عزیز ملت ایران هستید بلکه عزیز تمامی ملتهای مظلوم و ستمدیده جهان بوده اید زیرا شما با فعالیت های میدانی تمام معادلات دشمن را بر هم زده و نابود کردید.

سردار مرد میدان ، در طول این سالهای اخیر مردانی چون شهیدان شاطری فرزانه تقوی ، حججی و … ، پرورش دادید اما سیاسیون غربگرا در این چند ساله افرادی رانت خوار فامیلی و هزاران مفسد اقتصادی پرورش دادند که هر روز شاهد محاکمه این افراد در دستگاه قضا هستیم.

سردار سرباز ولایت ،

در قضیه برجام در سالهای گذشته ، درست در زمانی که دشمن توسّل به تهدید ، تحریم  و گزینه های مختلف را در دستور کار خود قرار داده بود و شما با نهیب خود به آنها طلب حریف می نمودید ، سیاسیون غربگرا با لبخند دشمن مانور در وین و در مجلس عکس یادگاری می گرفتند.

سردار مکتب دار ،

بعداز شهادت شما رهبر فرزانه و عزیزمان مدال افتخار مکتب شهید سلیمانی را به شما عنایت فرمودند زیرا علی وار سرباز ولایت و خادم بی مزد و منت برای مردم و ستمدیده جهان بودید ، امیدوارم که مرا در مکتب شهید سلیمانی عضو نموده و عاقبت بخیر شوم ، روحت شاد و راهت پر رهرو باد .

 

 

 

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *