جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

ال گور: باید به بحران دموکراسی آمریکا توجه کرد

ال گور: باید به بحران دموکراسی آمریکا توجه کرد

 *معاون رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت یک دولت اقلیت وجود دارد و سرمایه های کلان نقش تعیین کننده ای در امور سیاسی ایفا می کنند ، برای حل بحران تغییرات اقلیمی، آمریکا لازم است تا ابتدا به بحران دموکراسی خود توجه کند.

*انکارکنندگان تغییرات اقلیمی را شبیه نیروی پلیس ایالت تگزاس دانست که ناکارآمدی ماموران آن در جریان تیراندازی در یکی از مدارس شهر یووالدی که به قتل ۱۹ کودک و ۲ معلم انجامید، انتقادهای زیادی را برانگیخت.

به گزارش ایرنا، ال گور در این مصاحبه گفت که عقاید مردم در مورد تغییرات اقلیمی در حال تغییر است ولی بی عملی در مورد تصویب لایحه تغییرات اقلیمی همچون عدم اقدام در مورد طرح کنترل سلاح، نشاندهنده ناکارآمدی دموکراسی در آمریکاست.

معاون بیل کلینتون رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا گفت: یک دولت اقلیت وجود دارد و سرمایه های کلان نقش تعیین کننده ای در امور سیاسی ایفا می کنند.

گور، انکارکنندگان تغییرات اقلیمی را شبیه نیروی پلیس ایالت تگزاس دانست که ناکارآمدی ماموران آن در جریان تیراندازی در یکی از مدارس شهر یووالدی که به قتل ۱۹ کودک و ۲ معلم انجامید، انتقادهای زیادی را برانگیخت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *