شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

امیر سیاری: جوانان دانشمند کشور راه شهید فخری زاده را ادامه می‌دهند

امیر سیاری: جوانان دانشمند کشور راه شهید فخری زاده را ادامه می‌دهند

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صدها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند. دشمن نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب ما را بگیرد و این را در ۴۲ سال گذشته همواره ثابت کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای دفاعی، شهید محسن فخری‌زاده که در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد، تاکید کرد:‌راه این شهید را همانند سایر شهدا ادامه خواهیم داد و به برکت خون این شهید مسیر نورانی وی تداوم می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: آن چه دشمن در این ترور و اقدامات مشابه آن هدف قرار داده، این است که ایران به توانمندی‌ها و قله علم و دانش دست پیدا نکند، اما دشمن کور خوانده است و هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید.

امیر سیاری تاکید کرد: به برکت خون این شهید، این مسیر روان‌تر و با قوت‌تر ادامه می‌یابد و دستیابی ایران به قله‌های بلند نزدیکتر می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دشمن نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب ما را بگیرد و این را در ۴۲ سال گذشته همواره ثابت کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *