شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / راه اندازی پویش«به وقت لبخند» برای تجربه لحظاتی شاد در محیط خانه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / راه اندازی پویش«به وقت لبخند» برای تجربه لحظاتی شاد در محیط خانه
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی از راه اندازی پویش«به وقت لبخند» توسط سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد دخانی در گفت و گویی بیان کرد: یکی از مهم ترین لحظات زندگی مردم در هر جامعه ای اوقاتی است که به تفریحات و لذت های مختلف اختصاص می دهند و این اوقات به نوعی جزئی از  هویت آن جامعه را نیز مشخص می کند.
وی ادامه داد: در سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز به این لحظات بسیار توجه شده و لذت های حلال و تفریحات مناسب را جزئی از ضروریات زندگی بر شمرده به نوعی که توجه به لذت های حلال به عنوان کسب توان و انرژی برای سایر وظایف در نظر گرفته شده است.
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به رویکرد راه اندازی این پویش تصریح کرد: پویش #به_وقت_لبخند در راستای بهره‌مندی از فرصت‌های کنار هم بودن خانواده‌ها در شرایط جدید نسبت به ایجاد محیط با نشاط در منزل و اختصاص اوقاتی به تفریحات سالم و شادی بخش در کنار یکدیگر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مردم با شرکت در این پویش علاوه بر اینکه لحظات شادی را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند، می‌توانند این شادی و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار داده و از جوایز این پویش نیز بهره‌مند شود.
دخانی افزود: ضمن این که استفاده درست از تفریحات و لذت‌ها می‌تواند انرژی قابل توجهی برای پرداختن به امور مختلف زندگی و از جمله ارتقاء توان صبر و مقاومت را به وجود آورد.
وی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب این پویش گفت: این که در جامعه امروزی مردم بتوانند لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کنند بسیار مهم است، شادی و نشاط اعضای خانواده در کنار یکدیگر وقتی دلنشین و کاربردی است که از الگوی مناسبی هم برخوردار باشد که در این زمینه اجرای سرودهای خانوادگی، بازی های مختلف، شعرخوانی، سوالات هوش، فعالیت‌های هنری و بسیاری از فعالیت های دیگر در قالب این پویش مورد توجه قرار گرفته است.
دخانی ادامه داد: این برنامه تا ولادت حضرت مجتبی علیه السلام در نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هرشب به تعدادی از منتخبان جوایزی اهدا خواهد شد.
لازم به یادآوری است، مردم برای شرکت در این پویش می توانند تصاویر و فیلم های مرتبط با فعالیت‌های نشاط‌آور خود را در فضای مجازی با هشتگ به وقت لبخند منتشر و یا تصاویر و توضیحات خود را به نشانی @ravaq_razavi در تمامی شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *