شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ایجاد بستری مناسب برای ارتباط غیرحضوری خانواده‌ها در قالب پویش #به_توان _مهربانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ایجاد بستری مناسب برای ارتباط غیرحضوری خانواده‌ها در قالب پویش #به_توان _مهربانی
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی از ایجاد بستری مناسب برای ارتباط غیرحضوری خانواده‌ها در قالب پویش #به_توان_مهربانی توسط سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد دخانی در گفت و گویی بیان کرد: معاشرت با مردم، صله رحم و مهربان بودن با همه، از ویژگی‌های مهم جامعه اسلامی محسوب می‌شود و در زمان‌هایی که جامعه دچار مشکلاتی می‌شود، این موضوع اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: #به_توان_مهربانی که یکی از پویش‌های پنجگانه طرح «آقا سلام؛ با شما خوشیم» محسوب می‌شود، در راستای تعامل موثر با اعضای خانواده و گروه‌های مختلف اجتماعی در شرایط کنونی کشور تنظیم شده و ماموریت آن معرفی الگوی ارتباطی موثر اعضای خانواده با گروه‌های اجتماعی است.
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به این که ارتباط و معاشرت با همه اعضای خانواده و خویشان و البته کمک به نیازمندان، درجه اهمیت بالایی دارد، گفت: در این روزهایی که در رفت و آمد و دیدار حضوری، محدودیت به وجود آمده، توجه به دیگران و چگونگی دستگیری از آن ها نقش پررنگ‌تری پیدا می کند؛ از یک تماس صوتی یا تصویری با خویشان و گفت و گوی امید بخش و پیگیری احوال اعضای خانواده گرفته تا تامین مایحتاج گروه‌های نیازمند، کمک به بهداشت عمومی مردم، ارائه تخفیف و آسان‌گیری بر کسانی که با ما در ارتباط هستند و بسیاری از  فعالیت های دیگر، نمونه هایی از مهربانی مردم در این روزها محسوب می شود.
وی ادامه داد: این ویژگی توانسته تا مردم ایران و جامعه اسلامی را در بین تمامی فرهنگ ها به صورت ویژه معرفی کند و در معرفی فرهنگ اسلامی و ایرانی نیز موثر باشد.
دخانی درباره نحوه شرکت در این پویش تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در پویش مذکور با تهیه تصویر و یا فیلم از معاشرت‌ با بستگان و یا کمک‌های خود به نیازمندان و انتشار آن در فضای مجازی با هشتگ به توان مهربانی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
وی ادامه داد: همچنین می توانند تصاویر و توضیحات خود را به نشانی @ravaq_razavi در تمامی شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *