یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر کیفیت دارای سطح بسیار خوبی است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر کیفیت دارای سطح بسیار خوبی است
دکتر سیمین هیرادفر مدیر امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر سطح کیفیت و انجام کنترل کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

 دکتر سیمین هیرادفر هم‌زمان با هفته جهانی علوم آزمایشگاهی ضمن حضور در آزمایشگاه بیمارستان رضوی عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، آزمایشگاه بیمارستان رضوی طی چندین نوبت متوالی، لوح کیفیت آزمایشگاه‌های بیمارستانی را اخذ کرده و در این نوبت ارزیابی نیز امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرده است.
وی ادامه داد: آزمایشگاه بیمارستان رضوی پیش از این، طی سال‌های متوالی لوح کیفیت آزمایشگاهی را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آزمایشگاه مرجع سلامت مرکزی در تهران کسب کرده و در سال جاری نیز از این نظر، استانداردهای لازم را داراست.
دکتر هیرادفر با اشاره به کیفیت بالا در تمامی بخش‌های این آزمایشگاه، تصریح کرد: باید اذعان کرد که آزمایشگاه‌های آسیب‌شناسی تشریحی و بالینی این مرکز توسط متخصصان مجرب اداره می‌شود و از این جهت، بسیار شاخص است.
وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای مباحث مرتبط با بهداشت حرفه‌ای و کنترل عفونت در این آزمایشگاه، گفت: امیدوارم با توجه به فضای مناسبی که به‌تازگی در اختیار آزمایشگاه این مرکز درمانی قرار گرفته است، پیشرفت‌های شایان توجهی را در این مرکز شاهد باشیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *