شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دانشمند برگزیده فرهنگستان علوم پزشکی به عنوان ناظر پزشکان در بیمارستان رضوی منصوب شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دانشمند برگزیده فرهنگستان علوم پزشکی به عنوان ناظر پزشکان در بیمارستان رضوی منصوب شد
دکتر رضا فرید حسینی؛ دانشمند برگزیده فرهنگستان علوم پزشکی کشور به عنوان ناظر بر پزشکان بیمارستان رضوی و سرپرست کمیته علمی و ارزیابی پزشکان این مرکز درمانی منصوب شد.

دکتر رضا فریدحسینی در حاشیه مراسم دریافت این حکم از مدیرعامل این بیمارستان، عنوان کرد: هر گونه فعالیتی در عرصه پزشکی و درمان بیماران، سخت‌افزار و نرم‌افزار مخصوص خود را داراست که خوشبختانه تمام تجهیزات، زیرساخت‌ها و امکانات در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حد عالی وجود دارد.
وی افزود: این بیمارستان با توجه به وسعت و محیط جغرافیایی و زیبایی که دارد، یکی از زیباترین و کم‌نظیرترین مراکز درمانی دنیا به شمار می‌آید و به واسطه شهرتی که در سراسر خاورمیانه و سطح کشور دارد، نیاز است از نظر نرم‌افزاری و حضور پزشکان خوب و حاذق بیشتری، تلاش‌های لازم صورت بگیرد.
دکتر فریدحسینی اظهار کرد: هدف کمیته علمی و ارزیابی پزشکان بیمارستان رضوی، جذب پزشکان درجه یک مشهد و کشور برای ارائه خدمات با کیفیت به متقاضیان است و امیدواریم بتوانیم بر حضور بیش از پیش پزشکان مجرب در این بیمارستان بیفزاییم.
وی تصریح کرد: با توجه به انتصاب این مرکز درمانی به بارگاه منور رضوی و حضرت رضا(ع)، بیشتر پزشکانی که در این بیمارستان حضور دارند، با خلوص نیت ویژه ارائه خدمات می‌کنند و اکنون نیز هدف این است که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارتباط بیشتر و گسترده‌تری داشته باشیم و اساتید مجرب و دانشگاهی بیشتری را برای درمان بیماران در این مرکز، جذب کنیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *