پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست هم اندیشی و توجیهی خادمان رسانه ای استان اصفهان برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست هم اندیشی و توجیهی خادمان رسانه ای استان اصفهان برگزار شد
نشست هم اندیشی و توجیهی خادمان رسانه ای استان اصفهان با حضور خادمیاران عرصه های خبر و رسانه، فضای مجازی، رسانه های نوین و نذر رسانه برگزار شد.

 گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خبر و رسانه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان در این جلسه با اشاره به تغییرات به وجود آمده در کانون ها و همچنین تغییر نام دفاتر مرکزی استان ها گفت: برخی از کانون ها با توجه به ماهیت کاری در یکدیگر ادغام شده اند.

محمدحسین افشین‌نیا تصریح کرد: نام دفاتر مرکزی استان ها که پیش از این نمایندگی آستان قدس رضوی به همراه نام شهرستان خوانده می‌شد، هم‌اینک به دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن تبیین چارت جدید ابلاغی و تغییرات ایجاد شده در کانون خبر و رسانه، فعالیت‌های جدید و آینده تشریح شد و خادمیاران در کانون و کارگروه‌های تخصصی بر اساس علاقه‌مندی و تخصص تفکیک و گروه بندی شدند.

در این نشست علاوه بر تبیین تغییرات به وجود آمده از تاریخچه فعالیت های کانون‌های خبر و رسانه و فضای مجازی و رسانه های نوین گزارشی ارائه‌شد.

گفتنی است، این نشست با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *