یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح افکارسنجی با تاکید بر زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان در حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح افکارسنجی با تاکید بر زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان در حرم مطهر رضوی
 

با همکاری معاونت بین الملل آستان قدس رضوی و واحد افکارسنجی اداره ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طرح افکارسنجی با تاکید بر زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان در حرم مطهر رضوی در حال اجراست.

مشاور معاون اموربین‌الملل و مدیر ارتباطات و هماهنگی بین‌الملل در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن ابراز خرسندی از انجام این طرح، اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه افکارسنجی بسیار ارزشمند و در راستای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی است، معاونت امور بین‌الملل اهتمام و تلاش خود را خواهد داشت که نتایج سازنده‌ای در پی داشته باشد تا با ارائه نتایج و پیشنهادهای کارشناسی شده به سازمان‌های داخل و خارج آستان، گام‌های مؤثری در خدمت به زائران این بارگاه ملکوتی برداشته شود.
محمدابراهیم امینی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تدوین پرسشنامه جامع، جلسات متعددی با حضور مسئولین و کارشناسان واحد افکارسنجی و معاونت امور بین‌الملل تشکیل و سوالات پرسشنامه با اهداف نیازسنجی، رضایت از خدمات حرم مطهر و چالش‌های موجود، تدوین و به 3 زبان عربی و اردو و انگلیسی ترجمه شد.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرسشگران زبان دان انتخاب شدند و مصوب شد به صورت مصاحبه‌ای به تکمیل پرسشنامه‌ها پرداخته شود که در این راستا نظارت و هماهنگی‌های لازم به اقتضای نیاز انجام خواهد شد.
سنقری رییس اداره ارتباطات آستان قدس رضوی نیز در ادامه این گفت وگو، ارائه خدمات مبتنی بر نظام تمایلات و ذائقه زائران را همواره یکی از دغدغه های جدی آستان قدس رضوی دانست و گفت: زائران بین‌الملل سهم معناداری از کل زائران حرم مطهر رضوی را تشکیل می‌دهند و به همین منظور آشنایی با نظام نیازهای زیارتی آنان کمک شایانی به بهتر شدن ارائه خدمات می‌کند.
وی تصریح کرد: اهداف عمده پروژه افکارسنجی، شناسایی نیازها و انتظارات زیارتی، رضایت از خدمات فعلی حرم مطهر، شناسایی برخی الگوهای رفتاری و نیز شناسایی چالش های زیارتی زائران بین‌الملل با تاکید بر زائران عرب، اردو زبان و انگلیسی زبان است.
سنقری ادامه داد:بازه زمانی اجرای این پروژه در پاییز ۱۴۰۲ و حجم نمونه پروژه ۱۰۰۰ نفر است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *