پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / معرفی و دانلود کتاب «هم ناله با خورشید» در سایت حرم رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / معرفی و دانلود کتاب «هم ناله با خورشید» در سایت حرم رضوی
همزمان با سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کتاب «هم ناله با خورشید» از سری محصولات فرهنگی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در فضای مجازی بارگاه منور امام رضا(ع) معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، یکی از اصول تربیت صحیح و روش های مؤثر تأثیرگذاری بر دیگران، الگوسازی است. ما با الگوپذیری از اهل بیت(ع) که راه درست چگونه زیستن را می آموزند، خود را در معرض نسیم روح افزای معارف الهی قرار می دهیم. در سبک زندگی ائمه اطهار(ع)، به تمام جوانب دنیوی و اخروی، شخصی و اجتماعی و نیز ظاهری و باطنی توجه شده است که با معرفی کتاب «هم ناله با خورشید» در سالروز شهادت نهمین امام شیعیان، فرصتی مناسب برای بهره گیری دلباختگان مکتب ولایت و امامت از سخنان حکمت آمیز امام جواد(ع) فراهم شده است.
این اثر به مناسبت شهادت امام جواد(ع) به کوشش جعفر صدیقی در 20هزار نسخه به رشته تحریر در آمده و توسط اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) تولید و منتشر شده است.
در بیان خورشید، جوادالائمه(ع) در مکتب خورشید، در نگاه شیعیان، مأمون در شگفت از فضایل امام جواد(ع)،  اوضاع سیاسی دوران به امامت رسیدن امام جواد(ع)، مولای جوان، نور ولایت در منبر هدایت، سبک زندگی اسلامی، ریشه های طرح به شهادت رساندن امام جواد(ع)، مَحرمِ نامَحرم، مظلومیت امام جواد(ع) در واقعه شهادت عناوین کتاب «هم ناله با خورشید» است.
اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مناسبت های ویژه مجموعه ای از محصولات فرهنگی خود را که با موضوع زندگانی ائمه اطهار(ع) جمع بندی کرده، به صورت چاپی و در قالب کتاب در اختیار زائرین و مجاورین بارگاه قدسی این امام همام قرار می دهد. اما امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر خدمات این اداره به صورت مجازی ارائه می شود که معرفی و دانلود کتاب «هم ناله با خورشید» در سایت حرم مطهر رضوی یکی از اقدامات این مجموعه است.
یادآوری می‌ شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت ‌پستال از جمله فعالیت‌ های اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در طول سال به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *