یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل امام جمعه شیراز از خادمیاران فعال در امر مبارزه با کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل امام جمعه شیراز از خادمیاران فعال در امر مبارزه با کرونا
همزمان با دهه کرامت مراسم تجلیل از خادمیاران فعال در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از فارس، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع آغاز شد و با قرائت صلوات خاصه امام رئوف مراسم را متبرک به نام امام رئوف کرد.

جابر مهدیار دبیر کانون خدمات رضوی استان فارس در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم، گزارشی از عملکرد خادمیاران رضوی بیان کرد و گفت: خادمیاران رضوی در ۴۹ نقطه استان شامل ۳۶ شهر و ۱۳ منطقه شیراز حضور موثر دارند که در امر مبارزه با کرونا و آسیب های ناشی ازآن قدم های موثری برداشتند و به نیابت از امام مهربانی ها همان خدمتی که مد نظر این امام همام است را در سطح جامعه اجرا کردند.

در ادامه آیت الله لطف الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(ع) بیان کرد: خوشا به حال شما که امام قبولتان کرده به خادمیاری و این افتخار بزرگی برای شماست  که کمتر نصیب دیگران می شود .

وی افزود: وقتی ما خدمت به ولی امر می کنیم خیر و برکتش به جامعه و مردم می رسد و کسی که برای امام رضا(ع) خدمت می کند هم خیر برکتش نصیب مردم می‌ شود و هم کرامت مردم حفظ می شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: کار را تمام شده فرض نکنید مشکلات این بیماری از این به بعد بیشتر است و باید با قوت ادامه بدهید تاخدای ناکرده لطمه های شدیدتری به کشور وارد نشود.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس تاکید کرد: به برکت امام رضا(ع) در ظهور آقا امام زمان تعجیل شود و این خدمت ها را در حضورش انجام دهید.

در پایان مراسم نیز به خادمیاران برگزیده لوح تقدیر و هدایای تبرکی امام رئوف اهدا شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *