چهارشنبه 06 تیر 1403 - Wednesday 26 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای پرچم متبرک آستان قدس رضوی به بیمارستان کوثر سمنان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای پرچم متبرک آستان قدس رضوی به بیمارستان کوثر سمنان
طی مراسمی، پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان سمنان به بیمارستان کوثر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از سمنان، فرج الله وفادار، دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان در مراسمی که با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس بیمارستان کوثر سمنان و جمعی از خادمیاران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حرفه پزشکی و پرستاری را کاری سخت و دشوار عنوان کرد و گفت: به پاس زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان کوثر سمنان، امروز پرچم متبرک آستان قدس رضوی در بیمارستان کوثر سمنان نصب خواهد شد تا تمام بیماران این بیمارستان بیمه آقا امام رضا(ع) شوند و به مدد ایشان این بیماری از ایران اسلامی ریشه کن شود .

وی ادامه داد: در این روز عزیز کلیه بیماران و کادر درمان این بیمارستان مهمان اطعام متبرک آقا امام رضا (ع) خواهند بود .

در ادامه دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از حضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی سمنان در بیمارستان کوثر عنوان کرد: انشاالله به یمن نصب این پرچم متبرک و دعای مردم عزیز در روز عاشورا این ویروس منحوس از کشور و جهان ریشه کن شود و مردم ایران اسلامی در سلامت کامل زندگی کنند .

دکتر دانایی با اشاره به زحمات سخت و طاقت فرسای کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان گفت: پرسنل درمان این بیمارستان از همان ابتدای امر به عنوان مدافعان سلامت خدمتگزار مردم بوده و هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تنها شهید بیمارستان کوثر سمنان شهید «اکبر ناظری پور» اظهار امیدواری کرد انشاالله در سال آینده با ریشه کن شدن این ویروس در شرایط بهتری مردم کشور عزیزمان به سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) بپردازند.

شایان ذکر است، سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین کهساری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود و سپس پرسنل و بیماران بیمارستان کوثر از غذای متبرک بهره مند شدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *