پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه خدمات عمرانی و درمانی به مددجویان اصفهانی توسط کانون گروه های جهادی رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه خدمات عمرانی و درمانی به مددجویان اصفهانی توسط کانون گروه های جهادی رضوی
مسؤل کانون گروه های جهادی رضوی اصفهان گفت: این کانون زیر پرچم امام رضا(ع) همه نوع خدمت جهادگونه از عمرانی تا درمانی را به مددجویان ارائه می‌کند.

رحمان نظارتی زاده، در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، با اشاره به فعالیت های کانون گروه های جهادی رضوی گفت: این کانون در بخش عمرانی از خدمات فنی و مهندسی جهادگران خادمیارانی بهره می گیرد که دارای تخصص های مختلفی از جمله مهندسین عمران و راه و ساختمان، جوشکار، بنا، برقکار، لوله کش و… هستند.

وی با اشاره به خدمات درمانی این گروه های جهادی گفت: همچنین برای رسیدگی بهتر به درخواست مددجویان در بخش پزشکی، با هماهنگی های انجام شده، مددجویان برای مشاوره، درمان و تعیین متخصص مورد نیاز به جای تماس با اورژانس با فوریت های پزشکی تماس می‌گیرد و پس از تعیین نوع نیاز مددجو، روابط عمومی کانون با توجه به اعلام آمادگی پزشکان جهادگر، مددجو را به پزشک متخصص متصل می کند و مراحل درمان بیمار انجام می شود.

نظارتی زاده با بیان اینکه مددجویان استان اصفهان تحت پوشش در این طرح قرار دارند افزود: در حال حاضر با بیمارستان های شهید صدوقی و امام حسین(ع) و همچنین «کلینیک خورشید» و «کلینیک کودک من» هماهنگی های لازم انجام گرفته و بیش از 80 پزشک آمادگی خود را برای پذیرش تعداد مشخصی از مددجویان در طول روز اعلام کرده اند.

مسؤل کانون گروه های جهادی رضوی گفت: همچنین جلساتی با گروه های جهادی فعال در سطح استان اصفهان و استان های غرب و شرق کشور انجام گرفته و توانستیم گروه های فعال در مناطق مختلف را با هم آشنا کرده تا با اشتراک امکانات خود، فعالیت مؤثرتری داشته باشند.

نظارتی زاده همچنین افزود: در این جلسات مسئول بسیج جهاد سازندگی، معاون جهاد کشاورزی، مسؤل توانمندسازی بانک رسالت و دو تن از مسؤلین جهاد کشاورزی شرق کشور که به منطقه اشراف کامل داشتند و مسؤل توانمندسازی قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور حضور داشتند که در حال پیگیری مصوبات جلسات برای اجرا هستیم.

نظارتی زاده گفت: در حال حاضر برای جذب بیشتر خادمیاران، هر روز با شصت نفر از خادمیاران تماس حاصل می شود تا در جلسات هم اندیشی برای بهره مندی از توان خادمیاران تبادل نظر شود، همچنین برای شناسایی مددجویان، سی نفر خادمیار محقق در حال همکاری با کانون هستند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *