شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء پرچم متبرک امام رضا(ع) به دانشگاه علوم پزشکی بابل

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء پرچم متبرک امام رضا(ع) به دانشگاه علوم پزشکی بابل
به‌پاس خدمات ارزنده گروه پزشکی و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در حوزه سلامت و مقابله با ویروس کرونا خادمان امام رضا(ع) پرچم متبرک علی بن موسی‌الرضا(ع) را به این دانشگاه اهداء کردند.

به گزارش آستان نیوز از شهرستان بابل، محمد اسماعیل امامزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در مراسم اهداء پرچم امام رضا(ع) به دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: یکی از فرصت‌هایی که دنیا خلق می‌کند فراهم کردن زمینه آزمایش در دل ناملایمات است تا انسان‌ها جلوه‌ای از عنایت خداوند را آشکار کنند و در این میان بیماری کرونا یکی از این تهاجم ناملایمات روزگار بود تا آزمونی برای کسانی باشد که یا سربلند و یا مردود بودند.
وی با اشاره به اینکه انسان‌ها تابع شناخت، بصیرت و اراده خود برای تحقق آرمان‌های خود هستند، افزود: پیامبران و امامان معصوم(ع) دغدغه‌ای جز رفع اندوه بشر نداشتند و بدون توجه به محدودیت جغرافیایی با اخلاص و محبت منشأ هدایت برای همه بشریت شدند.
امامزاده پیامبر اکرم(ص) را نمونه کامل و بارز محبت به خلق و امام رضا(ع) را الگوی نمونه برای کمک به مردم و رفع مشکلات آن‌ها برشمرد و تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا زمانی که دنیا را دچار آشفتگی کرد و حتی مستکبران  در برابر این ویروس زانو زدند، امیر خادمان مقام معظم رهبری خدمت به بیمارانی که دچار مشکل جدی شدند را اولویت کار خادمان امام رضا(ع) دانست.
وی بابیان به اینکه گرچه ما لباس خادم الرضا برتن داریم اما هر فردی که دغدغه خدمت به خلق داشته بخصوص کادر درمانی نیز مانند خادم الرضا هستند، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خادمان امام رضا در شیوع بیماری کرونا حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بود تا بیماران با دیدن خادمان اتصال قلبی با آقا برقرار کنند.
این مسئول یادآور شد: در این ایام ضمن حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و دیدار نزدیک با بیماران کرونایی حدود 300 هزار پرس غذای متبرک رضوی بین بیماران و کادر درمانی سرو شد.
امام زاده گفت: تاکنون هیچ خادمی در بازدیدها و پرچم گردانی در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی در شهرهای مختلف مازندران بیمار نشده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *