شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای پرچم متبرک آستان قدس رضوی به بیمارستان شهید قلیپور شهرستان بوکان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای پرچم متبرک آستان قدس رضوی به بیمارستان شهید قلیپور شهرستان بوکان
در مراسمی معنوی با حضور خادمیاران رضوی، پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی به بیمارستان شهید قلیپور شهرستان بوکان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از آذربایجان غربی، پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) در مراسمی با حضور مسئولان  شهرستانی و خانواده بهداشت و درمان شهرستان بوکان، توسط دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی به بیمارستان شهید قلیپور اهدا شد.

حجت الاسلام اکبر نوروز نژاد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم، گفت: این مراسم با هدف تکریم و قدردانی از زحمات  کادر سلامت که بیش از ۶ ماه بی وقفه در حوزه سلامت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و حتی  بعضی از این عزیزان در این مسیر نیز جان شان را در طبق اخلاص نهادند اجرا شد.

وی در ادامه این مراسم از کارکنان عرصه سلامت و خانواده رشید شیخ آقائی اولین شهید مدافع سلامت استان آذربایجان غربی و رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان بوکان دکتر عباسی، به پاس تلاش ایشان در عرصه سلامت قدردانی و تجلیل کرد.

همچنین مدافعان عرصه سلامت ضمن قدردانی از حضور خادمیاران رضوی در این بیمارستان، از آنها خواستند سلام و عرض ارادتشان را به محضر امام مهربانی‌ها ابلاغ کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *