دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قدردانی خادمیاران رضوی از مدافعان سلامت بیمارستان افضلی پور کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قدردانی خادمیاران رضوی از مدافعان سلامت بیمارستان افضلی پور کرمان
آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان افضلی پور کرمان توسط خادمیاران رضوی در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ حسین صابری دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در کرمان در جمع مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان افضلی پور کرمان گفت: به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی که طی چند ماهه گذشته امور زندگی شخصی خود را کنار گذاشته و سنگر جهاد را برگزیده‌اند و به نیابت از تولیت آستان قدس رضوی صمیمانه از خدمت جهادی پرستاران، بهیاران و پزشکان این مجموعه درمانی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی خادمان سلامت پیش قراولان جهاد اکبر در عرصه خدمت از ارزش‌های انسانی هستند و اکنون نیز در هفته دفاع مقدس خدمت خاضعانه مدافعان سلامت رنگ و بویی دیگر گرفته است .

دکتر مهرالحسنی مدیریت بیمارستان افضلی پور کرمان در ادامه مراسم نیز گفت: حضور خادمان رضوی موجب دلگرمی و نشاط کادر درمان شد و فضای بیمارستان را از معطر به انوار رضوی کردند.

وی افزود: امیدواریم هرچه بهتر بتوانیم خدمات خود را برای باقیات و صالحاتی انجام دهیم که قابل عرضه به درگاه ربوبیت باشد.

محمد رضا احمدی مسئول امور فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان در ادامه اذعان کرد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی توجه خدام به بیمارستان هایی است که برای خدمت به مردم در عرصه  مبارزه با بیماری کرونا در تلاش هستند و سعی داریم تا با حضور ذاکران و مداحان جهت تجدید روحیه معنوی در این بیمارستان ها حضور یابیم.

وی خاطر نشان کرد: در ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) و عرض ارادتی دیگر به خادمان سلامت در بیمارستان افضلی پور و پیامبر اعظم(ص) حضور خواهیم داشت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *