شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویزیت رایگان 2800 بیمار نیازمند استان آذربایجان شرقی به همت کانون‌های خدمت رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویزیت رایگان 2800 بیمار نیازمند استان آذربایجان شرقی به همت کانون‌های خدمت رضوی
به همت کانون‌های خدمت رضوی 2 هزار و 800 بیمار نیازمند استان آذربایجان شرقی رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از آذربایجان شرقی، همزمان با دهه پایانی ماه صفر، اقدامات متعددی توسط کانون‌های خدمت رضوی در استان آذربایجان شرقی برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا انجام شده است.

در این ایام تیم پزشکی کانون سلامت خدمت رضوی استان متشکل از پزشکان عمومی و تخصصی ۲ هزار و ۸۰۰ بیمار نیازمند این استان را رایگان ویزیت کردند.

همچنین پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک‌های مومنانه، دفتر خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی اقدام به توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرد.

پخت نان به تعداد 2 هزار قرص و ذبح ۲۴ راس گوسفند، جمعا به مقدار هزار و۲۰۰ کیلوگرم گوشت و بسته‌بندی در بسته‌های یک کیلویی و پخش در بین نیازمندان استان از دیگر اقدامات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی به شمار می‌آید.

برگزاری ۱۰ مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات فرهنگی است.

لازم به ذکر است، تمامی اقدامات انجام شده با حمایت دفتر کانون‌های خدمت رضوی در استان آذربایجان شرقی و با مشارکت و حمایت‎های مردمی انجام شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *