شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک به محرومان باید سرلوحه کار تمام مردم و مسئولان باشد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کمک به محرومان باید سرلوحه کار تمام مردم و مسئولان باشد

 

امام جمعه کرمانشاه در دیدار با خادمیاران رضوی اظهار کرد: مردم و مسئولین در هر پست و منصبی کمک به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با مسئولان ستادی کانون‌های خدمت رضوی ضمن تشکر از خدمات انجام گرفته توسط خادمیاران رضوی اظهار کرد: خدمت به مردم در هر شکلی نافع است، مهم این است که افراد هرچه بهتر تدبیر کنند و از موقعیت، عنوان و منصب خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.
آیت الله علما ادامه داد: خدمت به مردم مورد تاکید پیامبران بوده و بر این اساس تداوم حکومت‌ها، فلسفه نظام و حکومت ماهم طبق قانون اساسی خدمت به مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: «أَلدّالُّ عَلَى الْخَيْرِ كَفاعِلِه»: كسى كه برای کار خیر برنامه‌ریزی، تدبیر و تلاش کند مثل این است که خود او این کار را انجام داده چرا که زمینه را او فراهم کرده است.
وی افزود: اگر همه ما با نیت خدایی وارد این عرصه شویم خدای تبارک و تعالی هم درهای خیر و رحمت را بر همه ما باز می‌کند.
گفتنی است، طی این جلسه که  دوشنبه ۵ آبان در محل دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی و مسئولان همراه گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *