جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیرسایه خورشید عطر رضوی را به شهرستان تنگستان آوردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیرسایه خورشید عطر رضوی را به شهرستان تنگستان آوردند
در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) عطر رضوی با حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان تنگستان و دلوار پیچید.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر، کاروان زیرسایه خورشید صبح شنبه وارد شهر اهرم شد و با همراه داشتن پرچم متبرک حرم امام هشتم، این شهر را به عطر رضوی عطرآگین کرد.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید در سالروز ولادت امام هشتم(ع) از دو خانواده تحت پوشش کمیته امداد بازدید خواهد کرد. دیدار با خانواده های شهید سپهری و پویانفر از شهدای ناوچه کنارک در شهر اهرم و روستای چاه تلخ، شهید زمانی در حوزه دلوار از دیگر برنامه‌های این کاروان در بخش دستگردان شهرستان تنگستان خواهد بود.

حضور در بیمارستان امام حسین(ع)، حوزه علمیه خواهران و زیارت پرچم متبرک مرقد مطهر امام رضا (ع)، از دیگر برنامه‌های کاروان خدام رضوی در این شهر است.

خادمان حرم مطهر ‌رضوی همچنین با ورود روستای چاه تلخ با مداحی در وصف امام رضا(ع) دل های ارادتمندان به آن حضرت را به پنجره فولاد گره زدند.

ارادتمندان و مشتاقان به امام هشتم(ع) با حضور پرشور و دود کردن اسپند از خادمین حرم امام رضا(ع) استقبال کردند. یکی از مداحان اهل بیت(ع) با نوای یا رضا و شعرخوانی در وصف اهل بیت(ع) حال و هوای خاصی را به مردم انتقال داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *