جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

مژدگانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / شب عید مطبوعاتی ها ” نو نوار ” می شوند .

مژدگانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / شب عید مطبوعاتی ها ” نو نوار ” می شوند  .

سید عباس صالحی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر افزود:

برای به ثمر رسیدن طرح‌های نیمه تمام فرهنگی وهنری نیاز است از منابع استانی وخصوصی استفاده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تجربه نشان داده اگر منابع عمومی، دولتی، استانی و خصوصی ترکیب شود می‌توانیم به پیشبرد طرح‌ها امیدوار باشیم.

صالحی گفت: شرایط منابع مالی حوزه فرهنگ و هنر سخت است و تمرکز ما برای تکمیل طرح‌ها بر طرح‌‎هایی است که پیشرفت بهتری دارند و تالار‌های بالای ۷۰ و ۸۰ درصد پیشرفت و مجتمع‌های فرهنگی و هنری سال آینده سرعت بیشتری می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام چندهزار میلیارد اعتبار نیاز است، بیان کرد: شاید پیشرفت این طرح‌ها مورد انتظار نباشد، اما شرایط بهتر از قبل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: تالاری که در بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد یکی از طرح‌هایی بود که سال‌ها نیمه‌تمام مانده بود و با تفاهم‌نامه‌ای که پارسال با استانداری بوشهر امضا کردیم، این طرح حالا به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

صالحی افزود: بر همین اساس، تاکنون برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با استانداری ۱۲ استان تفاهم‌نامه امضا شده و بوشهر جزو نخستین استان‌ها در این زمینه بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال، نیمی از یارانه مطبوعات اختصاص یافته است، گفت: در همین خصوص نامه‌هایی به نوبخت و رئیس جمهور نوشته‌ام و امیدوارم در روز‌های پایان سال خبر خوبی برای جامعه مطبوعات کشور داشته باشیم.

منبع : خبرنگاران جوان بوشهر

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *