جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

گپ و گفتی با « صدیقی » مسئول گزینش خادمیاری آستان قدس رضوی ( ع ) در شهر ری

گپ و گفتی با « صدیقی » مسئول گزینش خادمیاری آستان قدس رضوی ( ع ) در شهر ری

*کبوتران حرم حضرت خورشید علی ابن موسی الرّضا ( ع ) از حریم حضرت سیّد الکریم ( ع ) به سوی طوس به پرواز در می آیند .

*برگزاری چهارمین دوره گزینش « خادمیاری » آستان قدس رضوی ( ع ) در شهر ری .

 

 

“رواپرس ” : سرویس فرهنگی ” علیرضا عرب ” ؛

 

 

 

چهارمین دوره گزینش متقاضیان « خادمیاری » آستان قدس رضوی در شهر ری برگزار شد .

 

 

 

 

 

« صدیقی » مسئول گزینش خادمیاری شهرستان ری که مدّت 18 ماه است عهده دار این سِمت می باشد در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی ” رواپرس ” ابراز داشت:

* از ابتدای آغاز بکار دفتر آستان قدس رضوی ( ع ) در شهرستان ری تاکنون بیش از 800 نفر از متقاضیان این امر معنوی ثبت نام و قریب 400 نفر از آنان با موفقیّت چرخه گزینش را پشت سر گذارده اند.

*بطور معمول در بازه زمانی هر دو ماه یکبار مقدّمات گزینش متقاضیان در این شهرستان صورت پذیرفته و بطور متوسط و تقریبی در هر دوره بیش از 100 نفر ازآنان ، فرآیند گزینش و متعاقب آن مصاحبه را طی می نمایند .

*%60 از مجموع نفرات یاد شده را خواهران و 40% از افراد مذکور را برادران تشکیل می دهند ، جا دارد فرصت را غنیمت شمرده از زحمات قائم مقام محترمه گزینش خادمیاری شهرستان سرکار خانم « حسن پور » در بخش خواهران تشکر نمایم .

 

 

 

 

 

 

 

*15 نفر از مصاحبه کنندگان این مجموعه تماماً بطور اخصّ از مصاحبه کنندگان حرفه ای هستند که قبول زحمت نموده ما را در انجام این امر یاری می رسانند ، گفتنی است 8 نفر از عزیزان را مصاحبه کنندگان خواهر و الباقی را مصاحبه کنندگان برادر تشکیل می دهند ، لازم بیادآوری است معدّل تحصیلی قریب به اتّفاق این عزیزان کارشناسی ارشد می باشد.

*معدّل تحصیلی متقاضیان برادر و خواهر به ترتیب بطور متوسط کارشناسی به بالا و کاردانی می باشد.

*ابتدا تا انتهای زمانی پروسه « گزینش » در این مجموعه بیش از یک هفته نبوده و در حال حاضر نیز با عنایت به زحمات نفرات مرتبط و دوستان این مجموعه تمامی پرونده های موجود پس از گذر از مرحله گزینش آماده تحویل به مجموعه بالادستی استانی می باشد .

 

بُرش :

تصاویر حرم رضوی ( ع ) تزئینی است ، “رواپرس ” .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *