یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهتزاز پرچم ۱۴۴متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) در ورودی اسلامشهر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهتزاز پرچم ۱۴۴متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) در ورودی اسلامشهر
پرچم ۱۴۴ متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) هم زمان با دهه کرامت در ورودی اسلامشهر نصب شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، پرچم ۱۴۴ متر مربعی حرم امام رضا (ع) ظهر سه شنبه و هم زمان با آغاز دهه کرامت در میدان «نماز» اسلامشهر برافراشته شد.

دبیر کانون خدمت رضوی اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های این دفتر در دهه کرامت گفت: حضور خادمین مسجد جمکران و خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم آستان قدس در اسلامشهر و دیدار با کارآفرینان و فعالان تولید و نیز کادر درمان از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

ولی الله اصغری ادامه داد: همچنین استقرار اکیپ سیار انتقال خون، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرستان و برگزاری نمادین آئین جاروکشی آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، توسط خادمیاران رضوی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در اسلامشهر است.

وی برگزاری زیارت امین الله به صورت آنلاین و پخش همزمان در فضای مجازی، برگزاری جشن ویژه تجلیل از دختران، فرزندان دختر شهدای مدافع حرم، اهدای هدیه دخترانه به دختران خردسال اسلامشهری، برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی و پذیرایی از مردم و دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در اسلامشهر دانست.

بر اساس این گزارش دهه کرامت از امروز، سوم تیرماه و هم زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۳ تیرماه و سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *