پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا پته دست‌دوز هنرمندان زرندی به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا پته دست‌دوز هنرمندان زرندی به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان، از آیین بدرقه پته اهدایی هنرمندان زرندی به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از استان کرمان، سيد حسين صابري با قدر دانی از تلاش چند ساله فاطمه جعفری هنرمند زرندی و دیگر بانوان هنرمند گفت: این اثر ارزشمند برای استفاده در بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ارسال شد.

وی افزود: این اثر هنری در ابعاد ۲۵ متر مربع حاصل تلاش ۵۰ هنرمند زرندی است. دوخت این پته از سال ۹۶ آغاز و تاکنون ادامه داشته است و طرح این اثر هنری توسط هنرمندان زرندی انتخاب و طراحی و پس از تایید آستان قدس رضوی دوخته شد.

صابری یادآور شد: این اثر از نخ های درجه یک و گیاهی، پارچه پشم درجه یک در ۸ رنگ اصلی دوخته شده است.

فاطمه جعفری مسئول این تیم هنری نیز گفت: خداوند را بسیار شاکر و سپاسگزارم که می‌توانم حاصل دسترنج  هنرمندان زرندی را در گوشه‌ای از بارگاه ملکوتی امام رئوف ببینم، این سعادت بزرگی بود که خداوند نصیبمان کرد.

شایان ذکر است، مراسم بدرقه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خادمیاران رضوی شهرستان زرند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *