چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع رایگان 20000 عدد محصول لبنی رضوی در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع رایگان 20000 عدد محصول لبنی رضوی در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونا
مدیرعامل شرکت فرآورده‌‌های لبنی رضوی از توزیع رایگان 20 هزار عدد محصول لبنی رضوی در بیمارستان‌های ویژه بستری بیماران کرونا در مشهد خبر داد.

سید مهدی طالبیان در گفت و گویی بیان کرد: طی هفته جاری و در سه نوبت 20هزار محصول لبنی رضوی در بیمارستان های امام رضا(ع) و دکتر شریعتی که درگیر بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند، توزیع شد.
وی با اشاره به شعار این شرکت مبنی بر این که افزایش مصرف شیر مساوی با جامعه سالم است، تصریح کرد: این اقدام با رویکرد حمایت از بیماران کویید19 و کادر پزشکی و درمانی، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فرآورده های لبنی رضوی صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی درباره شایعات اخیر مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر این که مصرف لبنیات برای این دسته از بیماران مناسب نیست، گفت: این نظریه به هیچ عنوان پایه علمی ندارد و حذف لبنیات از برنامه غذایی کار نادرستی است.
طالبیان ادامه داد: مصرف شیر و ماست کم چرب باید طبق رژیم غذایی و مثل روز‌های گذشته مصرف کرد و مصرف آن نه تنها هیچ تاثیری در شیوع ویروس کرونا نداشته، بلکه برای سلامتی بدن نیز ضروری است.
وی بر لزوم افزایش مصرف لبنیات در شرایط کنونی که ابتلا به ویروس کرونا در کشور افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بر اساس نظریه کارشناسان تغذیه، هر زمانی که بحث هرگونه آلودگی پیش می‌آید، مصرف شیر به شدت توصیه می شود.
طالبیان ادامه داد: همچنین به منظور فراگیر شدن مصرف شیر در بین جامعه، سایر شرکت های تولید کننده محصولات لبنی در کشور می بایست از این اقدام حمایت کرده و بیمارستان های کشور را با محصولات سالم پوشش دهند.
وی افزود: شیرهای پاستوریزه و استرلیزه، حرارت لازم و کافی را برای از بین بردن ویروس کرونا دیده است و از این نظر مصرف آن مشکلی ندارد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *