یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای شاخه گل به دختران جوان توسط خادمیاران اصفهانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای شاخه گل به دختران جوان توسط خادمیاران اصفهانی
کانون خادمیاران رضوی محله نورباران اصفهان به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر شاخه‌های گل بین دختران اصفهانی توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه شاد و فرهنگی توسط کانون خادمیاران رضوی محله نورباران اصفهان برگزار شد.
در این مراسم که صبح امروز از گذر فرهنگی چهار باغ عباسی با تقدیم هدایای متبرک رضوی برگزار شد، بانوان خادمیار اصفهانی هزاران شاخه گل به دختران جوان به همراه ژتون تبرکی غذای حضرتی و هدایای معنوی اهدا کردند.
همچنین خادمیاران رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی راهپیمایی نمادینی به منظور تبریک به آستان امام مهربانی‌ها انجام دادند و همزمان با رژه خادمیاران، گروه سرود نوجوانان طاها حال و هوای صحن و سرای حرم رضوی را در گذر چهار باغ تداعی و با نمک متبرک رضوی از مردم حاضر در این مراسم پذیرایی کردند.
حسن ختام این مراسم حضور خادمیاران در گلستان شهدای شهر اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اهدای شاخه گل به همراه ژتون و تبرکی امام رضا(ع) به دختران جوان حاضر در گلستان شهدا بود.
بانوان و دختران جوان کانون خادمیاران رضوی محله نورباران اصفهان در نظر دارند از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) 8 هزار شاخه گل رز را در میادین شهر، دانشگاه‌ها و دبیرستان‌های دخترانه توزیع کنند.
همچنین به همت خادمیاران رضوی این کانون در دهه کرامت 313 سبد ارزاق بین نیازمندان و 5 هزار پرس غذای متبرک حضرتی بین مردم شهید پرور و امام رضایی اصفهان توزیع می‌شود.
لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا که منجر به جمع‌‌آوری مهر و جانماز در مساجد شده است، خادمیاران رضوی این کانون در نظر دارند در شب‌های دهه کرامت با حضور در مساجد جانمازهای شخصی به نمازگزاران هدیه دهند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *