پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برافراشته شدن پرچم ۱۵۰ متری امام رضا(ع) در بام گرگان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برافراشته شدن پرچم ۱۵۰ متری امام رضا(ع) در بام گرگان
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گلستان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه کرامت، پرچم بزرگ ۱۵۰ متری مزین به نام مبارک حضرت رضا(ع) در پارک بانوان گرگان برافراشته شد.

سید حسین علوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، با اشاره به برافراشته شدن پرچم آستان قدس رضوی مزین به نام مبارک امام رضا(ع) و پرچم حضرت معصومه(س) گفت: این پرچم به نام مبارک حضرت رضا(ع) در پارک بانوان گرگان که به نوعی، بام گرگان محسوب می‌شود، برافراشته شده است و همچنین پرچمی دیگر مزین به نام مبارک حضرت معصومه(س) در تپه هزار پیچ نصب شده است.

وی با بیان اینکه سفیران امام رضا(ع) از چهارم تیرماه وارد استان می‌شوند، گفت: برنامه‌های دهه کرامت و جشنواره مردمی زیر سایه خورشید به همه شهرستان‌ها ابلاغ شده است و با توجه به اینکه استان درگیر کرونا است تعداد برنامه‌ها در مقایسه با گذشته کمتر خواهد بود و حضور فیزیکی خدام در شهرهای قرمز وجود ندارد و برنامه‌ها به شکل مجازی در این نقاط پیش‌بینی شده است.

علوی ابراز کرد: بخشی از برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید به دلیل شیوع کرونا حذف شده و خدام رضوی امسال در بیمارستان‌ها حضور نخواهند یافت تا از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *