دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخت نان در نانوایی‌های گلوگاه با نمک متبرک رضوی همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخت نان در نانوایی‌های گلوگاه با نمک متبرک رضوی همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)
مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه از پخت نان در نانوایی‌های گلوگاه با نمک متبرک رضوی در روز میلاد حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از مازندران، میلاد قدسی در نشست خبری برنامه‌های اجرایی زیر سایه خورشید گفت: گرامیداشت دهه کرامت در واقع فرهنگ سازی برای پاسداشت و تعظیم شعائر الهی در بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت  با سعادت حضرت امام رضا (ع) است که به مناسبت موالید نورانی این دو بزرگوار جشن‌ها و آیین‌های شادباش و معنوی ملهم از آموزه‌های رضوی در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مظهر کرامت انسانی هستند و پرداختن به زندگی با عظمت این بزرگواران بسیار حائز اهمیت است.
قدسی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ایام دهه کرامت تصریح کرد: در این ایام برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که حضور در سپاه ناحیه گلوگاه، دیدار با خانواده‌های قاریان برجسته قرآنی جانباخته ناشی از بیماری کرونا، حضور در کارگاه خیاطی ویژه دوخت گان بیمارستانی، دیدار با خانواده‌های جهادگر در روستای تیله نو از جمله این برنامه‌هاست.
وی دیدار با جمعی از خواهران جهادگر عرصه مبارزه با بیماری کرونا و حضور در مراسم تجلیل از فعالان مردمی مبارزه با بیماری ویروس کرونا را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام کانون رضوی شهرستان گلوگاه برشمرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع امام رضا(ع) ویژه کودکان، برنامه مسابقه دل نوشته‌ای به امام رضا(ع)، دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده‌های رضوی در دهه کرامت انجام می‌شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵۹ خادمیار رضوی گلوگاهی در عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان به محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند و در برنامه‌های دهه کرامت حضوری فعال خواهند داشت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *