جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران نمونه و پیشکسوت استان اردبیل تجلیل می‌شوند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران نمونه و پیشکسوت استان اردبیل تجلیل می‌شوند
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت از خادمیاران نمونه و پیشکسوت استان اردبیل تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: امسال بنا به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، لازم است برنامه‌های ویژه دهه کرامت با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی انجام شود.

وی با بیان اینکه بیش از ده‌ها عنوان برنامه با موضوعات مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی درسراسر استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: تمام برنامه‌ها با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از خادمیاران استان اردبیل در برگزاری برنامه‌های این ایام مشارکت خواهند داشت، گفت: امیدواریم برنامه‌های شایسته‌ای در ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار کنیم.

حجت الاسلام  قیامی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تربیتی، تلاوت رضوی و تفسیر قرآن کریم، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدای عرصه سلامت، آیین پرچم گردانی و چاوشی‌خوانی از جمله برنامه‌های این مجموعه در دهه کرامت است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *